Çayı şekersiz içenlerin kaşığı kenarda dursa batıyor mu acaba da tepsiye bırakma telaşına giriyor çoğu🧐?

Çayı şekersiz içenlerin kaşığı kenarda dursa batıyor mu acaba da tepsiye bırakma telaşına giriyor çoğu🧐?
Güncellemeler
5 ay
Ss olmuş
Çayı şekersiz içenlerin kaşığı kenarda dursa batıyor mu acaba da tepsiye bırakma telaşına giriyor çoğu🧐?
Cevapla