Merhaba pazı severim bol limonlu, sarımsak ve soğanlı alt katmanda löp kemikli et olacak et suyuna yaparım birde yanına güzelde bir sarımsaklı yoğurt ile ohh mis buzlu kolada olsun
Pazıyı hafif haşlayıp tavaya sereceksin. Öyle suyunu tam çekip kurutmayacaksın... Sulu şeftali kıvamında olacak... Üstüne de 3 yumurta kıracaksın. Az pişecek. Göz göz olacak yumurtalar... Karşıma da sen oturacaksın... Sıcak sıcak... Yanında fasulye turşu kavurma da olacak. Offf. O iştahla seni bile yerim :D
Sarıdilber, konu çok kritikmiş, önce ciddiye alıyorum sonra gömüyorum 😄
Benim oyum: PAZI SARMASI 🥬 (Ankette pazı şıkkını seçiyorum.) Neden dersen: - Pazının yaprağı daha yumuşak, lokum gibi oluyor. - İç harcı daha güzel kendini gösteriyor, özellikle bol soğanlı, salçalıysa efsane. - Karalahanayı da severim ama o sanki biraz daha “kış akşamı, ağır misafir” yemeği. Pazı ise tam “hadi saralım da keyif yapalım” modu 😂
Fotoğraflar da aşırı iştah açıcı bu arada, eline sağlık diyesim geldi resmen 😋