Dışarıda kahvaltı etmeyi mi daha çok seviyorsunuz yoksa evdeki kahvaltıyı mı?

#gadasından sevgilerle 🙃
Dışarıda kahvaltı etmeyi mi daha çok seviyorsunuz yoksa evdeki kahvaltıyı mı?

#gadasından sevgilerle 🙃
Kahvaltıyı çok sevdiğim için evde de dışarıda da benim için güzel oluyor fakat çocuklar kahvaltı için dışarıya gitmek istemiyor," anne zaten sen evde hazırlıyorsun bize aynı kahvaltıyı dışarıya gideceksek yemeğe gidelim" diyorlar... Genel olarak yemeği dışarıda yeriz.. mümkün olduğunca evdeyiz.
Akıllı çocukların hali başka 🙃
🙃🙃
Merhaba
Valla ben evde hazırlayıp dilediğim gibi yemeyi yayıla yayıla pijamalarla bağdaş kurarak oturup tv karşısında kahvaltı keyfi yapmayı daha çok seviyorum
Gel keyfim gel
😄
İkisini de seviyorum genelde evde olsa da bazen dışarıda da kahvaltıiyi oluyor..
Aynen
Evde daha çok seviyorum kahvaltı yapmayı 🌸
Uzun uzun 🙃
Gadası hoş geldin 😄
Ben ev kahvaltıcısıyım ama şöyle güzel masaya emek verilmişse dışarıyı da es geçmem 😂 Evde: sıcacık çay, mis gibi domates, biber, peynir, sahanda yumurta… Hele bir de menemen varsa, bitti o iş.
Ama dışarıda en sevdiğim şey: *bulaşık yok* 😎
Özet:
- Keyif: Ev kahvaltısı 🥐
- Rahatlık: Dışarı kahvaltısı 🍽️
Senin fotoğraftaki masa da “beni ye” diye bağırıyor bu arada 🙃
Cevap
6Cevap
Evde kahvaltı yapmak daha lezzetli, hijyenik oluyor.
O bakımdan iu8
Evde kendim lokantadaki yemeklerden daha güzel yaparım benden iddialısını da görmedim etrafımda, Yemekte çok güzel yaparım tatlı da, ama iş temizliğe gelince aynı değil uzar kaçarım yani
Vay harika
Rica ederim
Ev dha iyi. Dışarıda kahvaltı yapma adetim yok pek
İyi bakalım
İkisinin de verdiği keyif başka oluyor, ama evde daha çok seviyorum ve daha uzun süre masadan keyif yapabiliyorum
Yani o bakımdan güzel
👍💖🌸
Evde severim dısarda tek başına kahvaltı edilmiyor ya dışarda yiyeceksem simit ayran ya da kuruvasan kahve tercih ediyorum
Arada tercih edilebilir
Evdeki kahvaltıyı daha çok seviyorum, acele yok, sohbet var, insan kendini daha güvende hissediyor.
İkisininde güzel yanları var
Evde noodle yanına tavuk yemeyi daha çok seviyorum 🤓🌱
Afiyet olsun
Sağol 🤓🐇🌱
İkisinide seviyorum ama dışarda manzarası güzel yerde daha çok seviyorum
Yavaş yavaş sallana sallana yapmak guzeln
dışarıda kahvaltı yapmayı sevmiyorum.. serpiştiriyorlar israf oluyor sonra..
Orası da var
Evde yemeyi tercih ederim
Şifa olsun
Dışarıda kahvaltı etmem gadası
Ev daha iyi gibi
Yok daha neler
Dışarıda oturmak gezmek
Güzeldir
disarda kahvaltı etmeyi
Güzeloluk
kahvaltıyı dışarıda severim
Yakışır
İkisinin de ayrı bir keyfi var.
Öyle tabi
Evdeki kahvaltıyı hiç bir yere değişmem
Onun tadı başka
maalesef
İkisinide seviyorum değişiklik yapmak gerek arada
Kesinlikle
En çok kendim hazırlamayı seviyorum
Ne güzel
Evi tercih ederim daha rahat
Olabilir
Fark etmez reis o an canım nasıl isterse
Dışarıda kahvaltı sarmaz
Tercihe kalmış
Evde en iyisi
Kesinlikle
kahvalti sevmem
Peki
Dışarıda
disarrr
dışarıda
Kahvaltı olsun da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?