Açık alanda mı yoksa kapalı alanda mı kahvaltı etmeyi seversiniz?

Kastamonudan sevgiler saygılar 🙋 Bugün kahvaltı abimin elinden ☺️ derenin içinde kahvaltı ettik suyun içinde sakin sessiz yemek yiyebilmek hem değişik hem bambaşka bir keyifti 🤗 günaydınlar efenim...
Açık alanda mı yoksa kapalı alanda mı kahvaltı etmeyi seversiniz?
#Kastamonu #tatil #memleket havası 👍 #candarderesi #huzur 🙏❤️🌸🌿
#Kastamonu #tatil #memleket havası 👍 #candarderesi #huzur 🙏❤️🌸🌿
Güncellemeler
1 yıl
SS teşekkürler 🙏🌺
Açık alanda mı yoksa kapalı alanda mı kahvaltı etmeyi seversiniz?
Cevapla