Likeda uskumru sardalya kalkan yanında 400 liralık tigris yani İtalyanca itiöldüreno şarap 😄(şarabı o ç kamil aldı kalkanın eseri 3500 şarabı 400 liralık almış pindi p ç ) 😄


Sofra güzelmiş afiyet olsun size. o balığa nar suyu da güzel gider yanına yda nar suyunda soğan halkaları,😋balıklar nefis görünüyo 😋😋1 tane ala bilirim madem ikram şarap alamim dokunuyo da 😂😄
Biliyon canım ben eski pilotum yollarım hava alanından sana cidiyim 🙂
Ganka de gııı beyfendi neyimiş 😃😉
Ben cehenneme odun olmuşum sen kibar olayım derdindesin 🤣🤣
Merhaba
2 salatanın uyumsuzluğu beni benden aldınomn harici fırında sevmem ufak balığı kızartma olacak bol mısır ünlü salata suyuna ekmek bana bana yicem
Zaten kızarttım kalkan dahil ama ortaya koydum diğer türlü sığmıycaktı 2 salata yaptım malzeme azdı anca yetti hem biz senin gibi yetenekli değiliz aşçı hanım kardeş 🙂
Dr. Oetker kullanıyor musunuz tatlılarda?
Balık yemiyorum gelmem 😅
En sevdiğin yemek olsada gelmemek için sevmem dersin sen 😃
Doğru olabilir 😅
Ama nazlı kızlar mutsuz oluyomuş ilerde 😃😃
İlerde mi? Daha çok var Şu an gayet iyiyim. An odaklıyım ben. İleriye ilerde bakarız 😅
Özgüvenine hayranım 🤣🤣
Teşekkür ederim 🤣
Torpil yaptım tabi teşekkür edicen 😄
Çok sağol yaa😅
😃😃😃
Ulan “mütevazı sofra” diye diye milleti aç bırakan tayfa sensin demek ki 😄 Şu sofraya bak, balıklar dizilmiş, salata renk cümbüşü, soğan maydanoz hazır… Vallahi kokusu bile ekranı delip gelecek gibi 🍋🐟
Şarap kısmına girmeyeyim, kalkan kardeşime ayıp olmasın 😄 Ama sana iki tüyo bırakayım:
- Balığın üstüne ince dilim limon + zeytinyağı gezdir, efsane olur.
- Salataya azıcık nar ekşisi ve sumak, sofrayı uçurur.
Bana da bir dilim ekmek ayır, geliyorum 😄🍽️
Cevap
5Cevap
Şarap almayım ama balık ve salata alabilirim bir tabak 🐱
Ellerinizd sağlık afiyet olsun 🥰
Şarabın tövbesi olur ama kendini büyük gören insanın kibri var ya öyle ölme zebaniler 3 lü yapmasın 😄
Peki
Balık ve salataya bayılırım, afiyet olsun
Teşekkür ederim bi gün sana da yaparız böyle bi sofra 🙂
Alkol olmasa seve seve gelirdim gadası
İsteyen istediğini içer gadası sen almazsın ya da sen varken alkolü sokmayız 😃
O zaman olur
🙂👍
Afiyet olsun
Teşekkür ederim barış
Şarap ve balık severim güzel sofra afiyetler olsun.
Eyvallah
Sendeki şarabın kırmızısı favorim bordox bulamadığımda onu alıyorum
Zevk sahibi olduğunu görüyorum 2005 bordox chateau mouton rothschild sipariş ettim 2 şişe tatmak istersen bi gün ikram edeyim peynir tabağı üzüm badem senden ama 😄
Şiirde aruz mu seversin hece ölçüsü mü?
Ozaman sadelikten yanasınız her konuda herzaman net misiniz? 🙂
Mütevazı mı bemce çok da mükellef her şey tastamam
O senin güzelliğinden dolayı herşeyi güzel görmenden kaynaklı 🙂
Rica edrirm gerçekleri söyledim.
Hangi konuda fenomensiniz?
Haha şimdi psofile girip bak istersen
Baktımda hangi konu olduğu yazmıyor ki 😄
Nasıl yazmıyor neyse
Kişlik karakter
Aşk ilişkileri
Aile ve toplum
Kişilik karakter olarak sana çok işim düşer çünkü bende olmayan özellikler 😄😄😄
Ne alaka😅
Egoist ve dönek hariç tüm tanımlar uyuyor sanki 😃
😄😄
Maşallah saymasaydında bereketi kaçmasaydı😅
Bide
Afiyet olsun balık pek sevmem ama çok ısrar ettin yerim biraz
Gardaşım başımla beraber balık et ne varsa itin olsun 😃 ne istersen her türlü
Gardaş gıralın dostu dahttan indikten sonra belli olur ben sana gardaş dediysem senden gıralı yoh 😉
Soytarı kılığına girip Putinle trupa parmak atak 😄
🤣🤣🤣
Sadece salata alırım
Ozaman çok kızarım ben bu balıklardan da yemen lazım gıdadır
Ben balık yemiyorum 😄
Sevdiririz
Şarap içmem ama yemekleri yerdim🙂
Elinize sağlık
Sağaa fişne suyu veririk gafana dakma 😃
eyi o zaman gafama dakmam.
Sen benim arada şive
Kullandığımı nerden bilin içinemi doğdu?
😂😅🤣
Yo ben sık sık kullanırım şive 😄
Oda iyimiş
Kendini neden gizliyorsun
Eğlenceli oluyor 😂
Asıl eğlence insanlara bulaşmak kendini gizlemek değil
Gizemli olmakta eğlenceli
Bu özgüven eksikliği gizem değil 😄
Ya ne alakası var 😄
Özgüvensiz olmanın bi sakıncası yok benim için 😄👍
Kendime güvenim var
Azda olsa yetiyor yani 😄
Balık salata bizde de vardı. Size afiyet
Balıktan salata olmaz ama var dendiiii 😃
Balık ve salata😂 oldu mu
Ekmek şarap senle ben dizesine yeni bi ivme getirdin balık salata senle ben 😃
Sdbshshjdg
Guççüğümuşsün aaaağriii. 🤣🤣
Salatada gözüm kaldı 🥺😋
Alasını sen yapayorsun zaten isterisen yerik barabar 😄
Gadehleri galdırmadın ellerini galdır gari de gorek bağalım nasıl oynayorsun 😄
* Bizans filminde oyna Nacar kızı sahnesi vardı ya ona benziyor sanki 😄
Bence büyük konuşmamak lazım 😄 oynamak güzel bişeyken üstelik 😃
Oynayorum zaten sende oyna 😃
Küfürden cümleyi okuyamadım ki
Ben sövmüyom adamlar sövdürüyor zaten Teknosa tarafından dolandırıldım sus 🤫😄
Benden korkacak kişiler belli sen rahat ol yanımda cimcime 🙂
Abinin kucağında Rus karılar zıplasın 🤣🤣
Kim görüyor canım? Karı kız peşinde koşan sapıklar mı? Yoksa kendini pazarlayan egoist şeytan kadınlarmı? Takma milleti hepsi birbirinden beter
Bu gün avmye çay içmeye giderim deyip teknosada kazığı yiyen ben 🤣🤣
Ya jigoloya desem gardaş al sana 10.000 beni... Diye gam yemezdim 😃😃😃 bu parayı... İçin verdim diye karıya dedim pencere açıp içeriyi soğutmak istemiyorum cihazı aldım çalıştırdım ulan oda 30⁰ 13 dereceye düştü 20 dk da camı açsam 20⁰ olurdu en fazla niye aldım ki ozaman ben bunu alın malınızı dedim iade almayız biz bunu kime satıcaz dediler amma bana giren 10 u 1000000000 olarak onlardan çıkarmazsam en adi o e. Ben oluyum 😃
Heee laa onun için aldırdım şarabı zaten 😃
Arkadaşları kovaladım zaten s rin gidin m q diye açılmamış şişe var onu da içip prensesle konuşucam bacımı arıycam müsait olursa 😃
Anan yüzünden olmasın o? 😃
Sakinleştirseydin 😄
He sen bana böyle sarıl abinde döner olarak beni çevirip satsın dükkanda 🤣🤣🤣🤣🤣
Abin tecavüzcü coşkun gibi çıkıyomuş teknosaya şapur şupur bize Yarabbi Şükür mü diye 🤣🤣🤣🤣🤣dermi der m q çöle düşsem kutup ayısı şeyini avuçlar gel kucağıma diye 🤣
Neynen yirum kezik yimedim emme kezik pünün yeninde körden kelır 😄😄 pizans mizreği hette Eyfel külesi 🤣🤣🤣
Şaka bi yana Küçük Emrah'ın anasına çevirdi bu Teknosa beni 😄
9 Arabın arasınada kalan zayıf kız benden talihlidir 🤣
Ama geçmişte bana kazık attığını düşünen kişilerin feryatlarını bu kulak 👂 çok duydu 😃
Olur 😃
O zukkum olmasa buyururdum
Zukkumu biz içerik sen helalinden yiyeydin gardaş 😃
Ahaha 😅 teşekkürler
İkramlarımızın devamını isteyorsanız sirseriyi tagip edeciğen 😄
Gerek yok
Zukkuma mirahın var mahsus karşıymış gimin yapayorsun dağalmi 😃
Sen nerelisin böyle değişik değişik konuşuyosun
Türkiyeliyim beya 😃
Aaa memnun oldum
Bende dünyalıyım
Yaa neresinden
Kızıl Denizim ben
Bu mu mütevazi sofra krallar gibi
Son günlerde bu lafı çok duyuyorum
Afiyet olsun
Eyvallah Venüsüm sağol
Afiyet olsun
Teşekkür ederim sayın moderatörüm 😃🙏
afiyet olsun
Eyvallah 🙂
Afiyet olsun
Eyvallah güzel süslü ve altın kalpli bacım 😉😄
🌸🙏
😉🙏
Afiyet olsun
Eyvallah abi 🙂
Afiyet olsun
Eyvallah abi 🙂
Yok saol
Sen gelme ulan 🤣
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?