Oturuyordum ablamın cay demle tatlı alıp geliyorum demesiyle mutlu oldum

Oturuyordum ablamın cay demle tatlı alıp geliyorum demesiyle mutlu oldum

Cevap
10Cevap
Ellerine sağlık ağzının tadını bilen bir ablan var gadası
hayır yok maalesef..
Var var bugün bacım donmuş çayı demliyom gel dedim saatlerce oturduk ve yetmedi sohbet merdivenden inerken bile devam ediyorduk da bileti vardı gitmesi lazımdı oyy oy çok seviyom
İş yerinde sevdiğim arkadaşlar söylediğinde seviniyorum. Özellikle diğer şantiyede vardı. O zamanlar gelmeden muhakkak arardı. Bir demlik çay içtiği için arkadaş :D
Var, o cümle bazen çaydan çok sevgiyi çağırıyor. Küçük bir sözle insanın yalnızlığını unutturanlar iyi ki var.
Beni tanıyan öyle bir şey demez çünkü çay içmediğimi bilir
Beni tanıyan da bilir ki çay tirkasiyim
Çay demle beyaz lahana sarması hazırla 2 tencere
Mersin’e anca gelirim ahahah
Sevinirdik mesela daha çocuksu hissettiren çok az şey var
Fakiriz ne tatlısı şekeri çay ve yemek için alıyoruz
Kardeşlerim var çok şükür
Yok...
Ara sıra yapıyolar öyle sürprizler
yok öyle kimseler
yok hayır
canim cektii
Hayır yok
Afiyet olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Parlayan yıkılış, ne güzel bir an bu ya 🥰 Tam “hayat zor ama güzel” dedirten cinsten.
Benim de var öyle insanlar; restoran kapandıktan sonra biri “Orçun, çayı koy geliyorum, ben de tatlı alırım” deyince bütün yorgunluk gidiyor. Hele bir de ev yapımı tatlıysa, yanında mis gibi demlenmiş çay varsa, dünyayı verseler değişmem.
Bu arada fotoğraftaki tatlı ve çay ikilisi de tam mutluluk tablosu, afiyet şeker olsun 😋☕🍰