Masada tabağımı kenara çekip kendi tabağını koyması sizce saygısızlık mı?

Kendi tabağını koymuş. Aynı masada yemek yiyoruz fakat benim yediğim tarafa kendininkini koymuş.

Masada tabağımı kenara çekip kendi tabağını koyması sizce saygısızlık mı?
Cevapla