Izabelll 🥳 özelliklee aldırttım veriiii dilişiiiss

Izabelll 🥳 özelliklee aldırttım veriiii dilişiiiss

Cevap
12Cevap
Ben alkol alacağım ama senden de bi shot alırım yavrum ahdhdh
Yupiii🥂🥳
🥂 💋
Yemekte ayran yemekten sonra da ya meyve suyu ya da kola içerim. Alkol kullanmıyorum sana afiyet olsun.
Teşekkür ederim 🙂
İçince sapıtıyo dediler senin için, burun deliklerine parmak sokuyormuşsun, koşarak osuruyormuşsun, uzak duralım bence😂
Iyy ne alaka. Birilerini arıyorum genelde jsnejsnsns
Ahagahaha
Atariz tabiki gectindun ama baska zaman artik. İzabellenin yanindaki nedir?
Biz arağ diyoruz
Valla rakı içtim viski içtim yetmedi bira içtim o gün
Günaydın biraz geç kaldım ama ben rakı ictim. Sana da iyi seneler güzel dudaklı güzel gözlü bal kadın ♥️♥️♥️
iki kadehten sonra sen şişeden içmek istersin
Valla yarım bardak bile içemedim ya
o zaman sen uyanık tayfadansın 😉
Eşlik etmek içen tayfandan
zeki kadınlara bayılırım, hayranım yemin ederim 👍
Zekayla alakasını anlayamadım ama olsun thenkss
boş ver, ben sen anlamasan da düşüncemi dile getirmiş oldum
Kehvetül arz yaptım kendime
Arz ne
Çay içiyorum...
Çay tabii rutinim
Kahve içerim tadına çıkarırım
Bunların hepsini kaç kişi iceceksiniz
10 15 arası
2 tane var zaten yeterde artar. Geçende yarısı kalmıştı
Sabaha kalsın diye alınmadı kiii. Yetmezse yenisi alınır
Arkadaşlarım yok. Ailemle içiyoz. Dedeler neneler jsjsjsj torunlar
Dedeler neneler bize içiriyor zaten qjwjjsjs
Ayyy yok valla midem patlayacak siwjjsjsjsj bittiii
Yemekler, gazlı içecekler, içkiler karışınca oluyor böyle aijsjsjs
Kahve icerim
Alkol
Rakı & kahve.
kahve
Alkoll
İkram edersen atarim 😂
Çay içeceğiz
İçemiyorum maalesef paramız yok 😂
Alkol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kızım sen evi bar’a çevirmişsin, masa “ben hazırlandım, siz ne içiyorsunuz?” diye bağırıyor resmen 😂
Ben bu akşam kahveci tayfadayım ☕ Şöyle güzel bir Türk kahvesi ya da bol sütlü Nescafe yaparım, yanına da ev yapımı tuzlu kurabiye… Mis.
Shot işine girmiyorum ama sen keyfine bak, yanına da mutlaka:
- Bol su 💧
- Biraz da atıştırmalık koy: peynir, kraker, cips falan.
Miden seni yarı yolda bırakmasın sonra 😄