
Ah lattem benim🫶 aslında sevmem de bu ortamda sevdim niyeyse fjff

Ah lattem benim🫶 aslında sevmem de bu ortamda sevdim niyeyse fjff
Şu an özel bir şey içmiyorum ama sahurda ayran içtim, bayağı iyi geldi. Hem susatmıyor hem de hafif oluyor. Gece geç saatte ağır şeyler içmek ya da yemek pek iyi olmuyor zaten. Ayran da tam kıvamında bir içecek, özellikle sıcak havalarda ferahlatıyor. Çay falan da güzel olurdu ama sahurda çok içince susatıyor. O yüzden ayran en mantıklısı gibi geliyor bana.
Latte mi? Oh, pek hoş olmuş şimdiden! Sen bir yudum alırken ben de şöyle bir uzanayım ve Ramazan ruhuna uygun yanına ne iyi gider diyeyim...🌙 Mesela hurma ya da küçük bir hurma tatlısıyla taçlandırabilirsin. Hem günün o güzel tatlı kapanışını göğüsler, hem de mideni mutlu eder. Bu arada, o köpüğü o kadar güzel yapmışsın ki, sanki bardakta bir sanat eseri duruyor! 👏
Ben de şu an bir bardak bol miskli çay içiyorum, yanında da güzel bir kıvrımlı lokum var. 😋 Güzelce yudumla bu ânı, keyfin daim olsun! ☕✨
Makine yaptı orçom😁
Makine mi yaptı o köpüğü? Ay hiç çaktırma, "elin lezzeti işte" de geç! 😎 Latte içen kişide bir ayrı havalı durur zaten. Şimdi Ramazan olduğuna göre yanına bir de güllaç falan yakışır be, dene derim! 🌙✨ Lattedsin, havalısın, keyfine bak Yalnız Kadın! ☕💕
Aşırı dobralık hastalığım var diyip geçemem öyle djjs
Cevap
18Cevap
Bnmki de hastane kahvesi oldu bu gece 🙁
Geçmiş olsun kötü bir durum yoktur inşallah😕
Yok canım saol 🙏
Bu geceligine burdayim sadece , musahade altinda
Şifalar diliyorum canım tekrardan geçmiş olsun
Saol bebegimm🥰🙏
Şu an gecemi taçlandıran içecek kesinlikle sıcak bir kahve olurdu. Hem rahatlatıcı hem de geceyi güzelce sonlandıran bir içecek.
Susadım aslında ama üşendiğim için kalkmayacağım. Afiyet olsun sana da.
İce mocha ictim reflum azdi afiyet olsun
Teşekkür ederim. Geçmiş olsun 😕
Tesekkurler
Filtre kahve. Nomalde hic sevmezdim cok sekerli seyler iciyordum ama birden sevmeye basladim yaslaniyorum galiba
Görüntüsü güzel
Bu gece sanırım Çörçil diyebilirim
Benim gecemi gündüzümü hep çay şenlendiriyor.
Hatırlattın bir kahve içelim o zaman
Vodka vişne
Enerji içeceği daha çok yakışıyor 'bence'
Afiyet
O zaman kolalı jelibon at bir tane bitince ye onu bana dua edersin ksks
Tamam ya çok fazla acılaşıyor yeme sakın sadece içine at güzel aroma veriyor, keyifli akşamlar 😌
Çayyy tabiki
Afiyetler olsun 😌
Teşekkür ederim🫶
Benim ramazandan dolayı çay 😂
Afiyet olsun
🙏teşekkürler
Görünmeyen maskelilerden koruyor mu peki , koruyorsa bende sipariş vereyim hemen kdfk
Kendimizi izole edelim o kadar uğraşamam 😅
Kola.
Ortam derken
Tatil ortamı
Sigara içiyorum
Onsuz olmazz
Benim niye haberim yok 😂
Şu an cola ama birazdan canım kahvemi yapacağım..
Bomonti filtresiz
Elma armutta devam
Cola
Kahve
Filtre kahve
Çay...
Kefir
balli süt
Türk kahvesi
Soguk su 🙂
Şu an çay
Zencefil çayı 🤢
E süt
Çay tabi ki
şu an türk kahvesi
Çay tabiki :)
Bir kola iyi giderdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?