Gecenin bu saatine en çok yakışan içecek nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gecenin bu saatine en çok yakışan içecek nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gecenin bu saatinde bir şey tüketmemek lazım çünkü yatma saati, sabah beklenmeli. Ben sabahı bekliyorum yemek yiyenlerin kendi bileceği iş şahsen bu saatlerde bir şey yemem ağırlık basar gerek yok.
Orangina’yı biliyon mu? Soğutulmuş bardağa bol buz , kaliteli vodka, limon ve portakal dilimliyorsun ve içine dondurulmuş ahududu atıyorsun bir kaşık. Bitti
Beyaz tenli kız hiç sevmem ama kadın çok güzelmiş yaa.
Ne alaka demeyin bende bilmiyorum 🤦🏼♀️
Kumral mı seviyorsun
Hmm
Anca su , ayran veya dinlendirici çaylar melisa çayı gibi
Cevap
40Cevap
Sigara ve kahve tabi ki de
Ben enerji içeceği içiyorum şu an 😂 enerjim daha da çok artar mı bilmem 😂
Ona ne gerek sende ki enerji bambaşka bir şey
Dimi ama 😂 ağzından bal damlıyor gelde siliyim 🤣
Geldim bile 😅😅
Yaa senin canini yerim ben 🤗
Cansın 🙃
Teşekkür ederim canımıniçi sende öylesin sana çokça kalp ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️
❣️❣️
Gecenin bu saatine buz gibi laktozsuz bir süt ve yanında kakaolu fındıklı kek yakışırdı😋😋
Dimi ya 😅
Evet keşke üşenmeseydim de gündüz sütü buzdolabına koysaydım şimdi içerdim 🥹
Valla harika olurdu
Ben bu saatlerde ya daıquırı ya da margarıta içmeyi severim ekşi tuzlu tat istiyorum bu saatlerde. Bmw de olabilir.
Bmw yi viskiyi tek içmeyi sevmem ondan dolayı tercih eden bir ayyaşım.
Tabikide viski hele bide kafan doluysa birebir...
Alkol almıyorum ama biradır diye düşünüyorum.
viski (chivas)
2 duble iyi gitti tadında bırakmak lazım.
Bu kariyi ver içecek olmasa da olur ne sıkılır bu offf
Kahve uyanık kalmak için
Neden ders mi çalışıyorsun
Çay var içersen 🤌
Harika olur
Taze bitti 🙃
Ben viski içiyorum. Keyifli geceler..
Afiyet olsun
Teşekkür ederim..
Şarap cin tonik... Bira yazmam çünkü bira 52/12 7/24 geçerli bir içecek
Bira
Vayy
Soğuk içecek gider Fanta Coca-Cola gibi 🙂
Alkol bu saate kalmaz su daha iyi
Herhangi soguk bir icecek
En güzelinden bir black burn
Soğuk olan her içecek
hiçbir şey içesim yok geç saate
Im a simple man:) i drink soda
Kahve içtim şimdi bitti
Sert bir filtre kahve
Çay diyebilirim
Viski 🥃
Yakışır
Sert bir single malt viski.
Bence bi fincan kahve bazen bi kadeh rakı
Kırmızı şarap
İnsan gibi sağlıkli içecekler
Viski
Soğuk bir su.
Kahve
Enerji içeceği
Çay.
Karpuz suyu
Ayran şalgam soda
Ayran iyidir
Çay olur
Beyaz şarap
Zikkimin dibi
Ananas suyu
şarap isterdim
Votka limonata.. ucurur
Şu an ben bi Malibu icerdim ya
Melisa çayı
su..
SU..
Limonata
Viski bence
Visky
Çikolatalı süt
alkol
Volim
Menenjit kahvesi
Cay 😂
Ayran
Viski
Süt iç
Ziff
Kahve
Bol buzlu kola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?