Alikoka güzeldir.
Vefayı içmedim. Şimdi galata bozasını keşfettim. Efsane tadı var :) 2 sişe bozayı gömdürttü bana..
Alikoka güzeldir.
Vefayı içmedim. Şimdi galata bozasını keşfettim. Efsane tadı var :) 2 sişe bozayı gömdürttü bana..
Cevap
4Cevap
Boza severim kış günlerinde çok iyi oluyor.❤️
Kesinlikle. :)
severiz
Evet boza iyidir ama un ana maddesi dikkat edin 2 şişe sizi rahstsiz edebilir genç kardeşim
Boza Eskişehir'de içilir
Olsa da içsek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeşim boza konusu açıldıysa ben geldim 😄 Boza severim, hatta yanında leblebi varsa beni tutabilene aşk olsun 😋
Marka olarak:
- Vefa: Klasik, nostalji seviyorsan güzel.
- Galata: Son dönem trend, daha dengeli ve içimi rahat.
- Açık satan eski usul bozacılar: Benim gönlüm genelde bunlardan yana.
Sen Galata’yı keşfetmişsin, 2 şişe gömmen normal, boza bağımlılık yapar, dikkat et 😂