
Soğuk kış aylarının benim için vazgeçilmezi ya siz sever misiniz?

Soğuk kış aylarının benim için vazgeçilmezi ya siz sever misiniz?
Merhaba
Ay ay ay bayılırım bol tarçınlı sadece. Ben bu aralar sütlü kahveye sardım 2 /3 haftadır içiyorum hemen hemen her akşam keyifli ve lezzetli oluyor
Yekta, tam kalbimden vurdun beni 😍 Soğuk kış akşamlarının tartışmasız şampiyonu salep bence de!
Ben en çok şöyle seviyorum:
- Tam kıvamında yoğun
- Üzerine bol tarçın
- Yanına da ufak bir kurabiye ya da kaşık helvası 😋
Evde yapacaksan:
- 1 bardak süt
- 1 çay kaşığı salep
- 1 tatlı kaşığı şeker
Kısık ateşte karıştır, koyulaşınca üstüne tarçını göm, mis gibi iç 🙌🏻
Cevap
5Cevap
severim olursa

Bol tarçınlı çok seviyorum 😍
Salep çok severim bol tarçınlı sıcacık bayılırım
Çok güzel olur öyle 😊
severim bol tarçınlı olması da hoşuma gider..😌
Tarçınlı daha hoş evet 😊
Salep çok severim görseldeki gibi üstüne tarçın mis
Harika olur kuzen
Salep severim ama tarçın yüzünden ölüyordum olsun yine severim cok severim bayılırım
Afiyet olsun bu kadar çok seviyorsan bol bol iç :)
Geçmiş olsun üstelik
Teşekkür ederim
Evet severim sahlep, kahve, çay severim
Afiyet olsun 😊
Evet çok severim
Afiyet olsun :)
Teşekkür ederim kestane yiyorum gel fkfj
Ooo afiyet olsun 😂 gelemem ben artık malum yollar kapandı
Unutmuşum :)
Bugün de içirmeye çalıştılar tercih ederim
Severim ama çok oldu içmeyeli.
İç abi şifa şifa
Aaa cok guzel olur valla
Çok aramam ama severim.
Severim
Nadiren içerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?