Salçalı üstüne kuru nane ve acılı ketçap ayran snnemin eline sağlik:)))

Salçalı üstüne kuru nane ve acılı ketçap ayran snnemin eline sağlik:)))

Eline sağlık canım afiyet olsun 🤗 ne güzel renkli bir tabak olmuş , makarnanın her halini çok severim , hatta dün bende bu şekilde yapmıştım makarnayi
Teşekkür ederim 🙏❤️
Merhaba
Ay sevilmez olur mu hiç ya. Sevmeyen varsada damak zevki olmayan bir uzaylıdır. Bol krema, mantar, kaşar, kapıya biber, soğan ve kara biberli olursa bayılırım.
Yi ahh🥰estf
Kremalı severim yaaaa mantarlı tavuklu salçalı salçalı yoğurtlu
Brokoli salça makarna ds iyi oluyor
Ton balığıyşa da gidiyor. Makarna aşktır ya jdkflgl
Gri3480 sen naptın ya, resmen çocukluk tabağımı koymuşsun buraya 😍 Salça + kuru nane + ayran = huzur üçlüsü.
Ben makarnayı en çok şöyle seviyorum:
- Bol sarımsaklı yoğurt
- Üstüne tereyağında pul biber, nane
- Yanına da turşu 😋
Bir de fırında: az kaşar, az domates sos, biraz da baharat… Var ya, tepsiyle yerim. Seninki de tam “ev modu, battaniye + dizi” tabağı olmuş, ellerine sağlık 💕
Cevap
27Cevap
Bu soruyu sorman hata, yıllardır tek besin kaynağı makarna olan millete 🤣
Evet makarna severiz bol soslu olmalı ❤️
ben her şekilde severim
Dün arkadaşlarımla gurmeliğimizi konuşturup domates ve pesto sos karıştırıp üzerine kaşar rendeledik çok güzeldii. Bir süre bu favorim
Ben çok severim iş hayatım olduğu için iş çıkışında eve gelince makarna pişiriyorum kolay diye. ☺ Âfiyet olsun.
Ben sade bol tereyağlı ve yoğurtlu seviyorum
Her türlüsüne aşığımm
Ama özellikle köri soslu tavuk ile kremalı zerdaçallı makarna 💜🤤
Afiyet olsun. Çok güzel görünüyor. Güzel yapılırsa bende severim.
Sanirim makarna sevmeyen ender kişilerden biriyim 😝
Benim yerime de yersin sen zaten 😝
ellerinize sağlık fakat makarna hiç sevmiyorum onun yerine bulgur pilavı favorim
4 peynirli ya da mantarlı fettucine seviniyorum ya da oermesan tekerinde de olur
kremalı severim genelde parmesan peynirini de cok yakistiriyorum
Sade hafif çiğ kıtır kıtır. Hiç bişey olmasına gerek yok.
Salçalı severim ama bu şekilde değil, benim favorim kremalı ve domates soslu.
Her türlüsünü severim bayılırım ama ton balıklısı hariç
Makarna sevmiyorum daha doğrusu çok aradığınızda bir yemek değil
Makarnalı salça olmuş bu :) Peynirli, Keş peynirli, hiç olmazsa ketçaplı severim.
Afiyet olsun gayet güzel görünüyor
Salçalı ve peynirli güzel olur
Ketçap fazla olmuş sanki
El yapımı makarna hariç yemem
Kendim :)
Nefret ediyorum makarnadan da makarnacılardan da
Yoğurtlu ya da salçalı düdük makarna severim
Her türlü severim soslu veya sade hiç farketmez.
Makarna salatasına bayılıyorum
Ton balıklı seviyorum
Her türlü severim
Salçalı ve domates soslu
Ketçap mayonezli, yoğurtlu, fesleğenli
Size aynen katılıyorum
Her türlüsünü severim
Yumurtalı ya da domatesli
Pesto, arrabiata, Alfredo, Bolognese Ragu
igrenc, asla sevmem
Makarnayı her şekilde severim
Makarna yiyen bozkurt mu olur?
23 senedir makarnadan tiksindim.
Akp liler sever
Her türlüsü yenir.
Afiyet olsun..
Canım çekti
Hiç de kokay değil:)
Yoğurtlu severim.
Makarna aşktır ya 😂
Ben spagetti halini çok severim ya 😂
Yerken eğlenceli bide 🤣
Severim
soslu severim
yoğurtlu severim
Salçalı
Bol soslu severim
Sevmem
Her hali guzel
Salçasız, kremalı.
yoğurtlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?