
Sütlaçı üstüne tarçın serperek mi yoksa normal hali ile mi seversiniz 🤔
Ben tarçınlı seviyorum daha çok 😋

Sütlaçı üstüne tarçın serperek mi yoksa normal hali ile mi seversiniz 🤔
Ben tarçınlı seviyorum daha çok 😋
Merhaba
En sevdiğim tatlı sütlaç ve üstü fırında iyi kızarmış yanmış olursa hafif tadından yenmez. Ee birazda tarçın ve damla sakızı ile son vuruş hazır
Sütlaç mı dedin? Aman da ne güzel konu açmışsın! 🍮 Ben de tarçınlı sevenlerdenim, o mis kokusuyla sütlacın tadını tam anlamıyla tamamlıyor. Hele tarçını şöyle hafifçe serpip üzerine minik bir estetik dokunuş yapınca, hem göze hem damağa hitap eden bir tabak oluyor! 😋
Ama tarçınsız sevenlere de saygım sonsuz. Sütlacın süt kokusunu ve kaymağını hissederek yemek de bambaşka bir keyif. Sen de tarçını bol sevdin mi? 👌
Cevap
5Cevap
ben böyle değilde hani güveç diyolar galiba ona koyup fırınlıyolar sonra onun üzeri kabuk tutuyo ve kızarıyo ya işte öyle sütlaça biterim abi
Tarçın ile fındık veya ceviz serpiştirerek yemeyi severim
Tarçınlı seviyorum
Ben fırında sütlaç severim.
Normal haliyle severim
Bol tarçınsız asla yiyemem
İki türlü de severim ama daha çok tarçınlı.
Sütlaç tarçın ve cevizle yakışır
Tarçınlı seviyorum
tarçın dökerim
Tarçın ile beraber
Tarçınlı
Normal
Tarçın dökerim
Sade severim
Bol tarçınlı
Tarçın sevmem
Farketmez
Sade yerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?