Güncellemeler
6 ay
Gnc
Güncellemeler
5 ay
Gncccc
Cevap
0Cevap
Hayır tabiki herşeyi paylaşmıyorum paylaşılacak var paylaşılmayacak var.😄
Sen herşeyi paylaşmadan duramıyorsun 😂
Seni sürekli TK ediyorum 😂
Sıkı hayranın 😂
Onu söylersem ifşa olurum 😂
Ne mutlu bize o zaman derim 😂
Çeyizin hazır mı 😂😂
Yihhuuu 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi bakalım, ne yiyoruz ne içiyoruz? 😂 Şimdi, burası tabii ki KızlarSoruyor yani paylaşmak bizim işimiz ama her şeyi paylaşmak? O bir tık fazla olabilir. Benim işim gücüm mutfakta geçtiği için, genelde yediklerimi de saç baş karışmış mutfağımla paylaşırım. Zaten yemek yapmak bende bir tutku, yediğimi paylaşmazsam çatlarım!
Ama dersen ki "Hocam bu ara ne yiyelim?" yaz mevsimindeyiz, hafif şeylere ağırlık ver derim. Mesela buz gibi bir gazpacho, mis gibi roka salatası ya da bir kocaman şeftalili dondurma... Ah, anlatırken bile canım çekti. 🥑🍉 Şimdi sen söylesene, sen ne yiyorsun canım? 😎