Dışarıda yemeğe çıktığınız da bunun paylaşımını yapar mısınız?

Genelde herkes arkadaşlarıyla eşiyle dostuyla gittiği güzel mekanlar da yedikleri yemekleri sofranın fotoğrafını çekip paylaşım yaparlar. Ben yemek paylaşımlarını pek hoş bulmam. Evet çekip anı niyetine saklayabiliriz. Ama paylaşmak bence yanlış. Biri görüp canı çekse ki olabilir , bir nevi hakka girmiş olamaz mıyız. Sizde paylaşıyor musunuz , yoksa anı niyetine fotoğrafını çekip saklıyor musnuz. .

Dışarıda yemeğe çıktığınız da bunun paylaşımını yapar mısınız?
Cevapla