Tek başınıza veya arkadaşlarınızla yemek yemeğe gittiğiniz de yediğiniz yemeği bir platform da paylaşır mısınız?

Kendi adıma konuşayım. Bizler fotoğraf çekiniriz anı kalsın diye. Ama asla yediğimiz yemeği bir platformda paylaşmayız. Olur da biri görür canı çeker kul hakkına girmeyelim.

Tek başınıza veya arkadaşlarınızla yemek yemeğe gittiğiniz de yediğiniz yemeği bir platform da paylaşır mısınız?
Cevapla