Site de heralde en fazla kahve sorusu soruluyor. Sizin için ne kadar önemli bu kahve?


Daha şimdi kendime taze kahve yaptım, yudum bile almadım ve soruyu görümce hemen bi fotoğraf çekmeliyim dedim 😂E sorunun cevabı tabi ki kahveeee ☕️
Afiyetler olsun efenimmm :D
Kahve aşkından yazamamışım bile jdjd görünce* olacak orası
Teşekkürler 😀
çayyy
Kaç demlik? Hatta kaç kazan?
Cevap
8Cevap
Sevgili aşkım da eksik kalsın kahve aşkı daha iyidir en azından karın doyuruyor 😄
Sevgilimin aşkı her şeyden önce gelir benim için
Merhaba
Sevgili gelir, geçer kahve ebedi kalır içindede 40 yıl hatrı vardır. Boğazım, keyfim daha mühim erkeklerden canım
Merhabaa, evet gerçekten insana değer veren kalmadı gerçekten. en azından kahvenin bir kazığını göremezsin :)
Aynen
İkisi ayrı şeyler, karşılaştırılamaz 😂 biri içilir, diğeri yenir. Önce kahvaltı, sonra kahve 🤣
Kahve aşkımız tabi. Sevgili dediğin ellerinde kahveler kapımda sırılsıklam görürsem bir gün şaşırmam dedirtmeli ssdd
Bence kahve çünkü insana huzur veriyor sakinleştirip enerji veriyor kesinlikle kahve diyorum.. 🫠
Çok kararsız kaldım... Zaten aşık olamıyorum ehhehe.
Kahve alayım..
Sevgili denen şeyin faydasını görmedik, kahve candır aşktır devam…
Kahve keyfi yapmak yerinde olur
Kahve aşkı sorgulanamass
Kahve aşkım bı yana sevdiklerim bı yana 💖☕
Kahvesiz olmaz sevgilisiz olur 😅😅
İkisi de değil jsn
Çok da önemli sayılmaz.
Tabii ki de kahve
İkiside değil 🦟
Kahve candir
Kahve nıye daha onde olsun aq
Kesinlikle kahve
Kahve aşkı 🫶
Kahve iyidir ula
İkisi de değil.
Kahve aşkı çok önde
İkisi de
Kahve bence
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar