Yeme & İçme Kahve Mekanı Açıcak Olsanız Mekanın İsmini Ne Koyardınız? Fırtına_Avcısı Takip Et Yoda Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Last Sip Cafe Koyardım ben türkçesi Son Yudum Cafe Güncellemeler6 ay Günceeel Kahve Mekanı Açıcak Olsanız Mekanın İsmini Ne Koyardınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 6 ay Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. kafe 1 0 Yorumla
mildlyoffline Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% 6 ay Hayırdır gaadeş olsun lsöslsBence tutar lsosl 1 2 Yorumla Fırtına_Avcısı 6 ay 😂 Çok komik o video ya Yorumla mildlyoffline 6 ay Ksksl Yorumla
aynadakibenn Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% 6 ay be yourself cafe simgesi BYS 1 1 Yorumla Fırtına_Avcısı 6 ay Çok güzel beğendimm Yorumla
M3rovha3lss Takip Et Guru Yaş: 19 , eic 100% 6 ay Son yudum mu pek iç açıcı değil 😬 1 4 Yorumla Fırtına_Avcısı 6 ay 😂 İnsanlar merak edicek işte Yorumla M3rovha3lss 6 ay Dışarıdan bir bakış atılırdı ama içine adım pek atılmazdı gibi 😅 müşteri çekme stratejisi 0.. üzgünüm ahaha Yorumla Fırtına_Avcısı 6 ay Var mısın yok satıcak denilen bir proje 😂 Yorumla M3rovha3lss 6 ay Bazen de sanılanın tersi oluyor, kötü bile olsa hype'lenebiliyor bizim millet meraklı aslında 😬 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 6 ay Only lover coffe 1 2 Yorumla Fırtına_Avcısı 6 ay Güzel, teşekkür ederim Yorumla Cevap sahibi 6 ay Rica ederim Yorumla
Rüyayenidengeldi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 6 ay Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Rüya diyarı 1 1 Yorumla Fırtına_Avcısı 6 ay Sana yakışır ablam
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 6 ay Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. KS kahvesi 2 0 Yorumla
ƊØLƲNÂƳ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 6 ay Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Dolunay cafe.. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kafe
Hayırdır gaadeş olsun lsösls
Bence tutar lsosl
😂 Çok komik o video ya
Ksksl
be yourself cafe simgesi BYS
Çok güzel beğendimm
Son yudum mu pek iç açıcı değil 😬
😂 İnsanlar merak edicek işte
Dışarıdan bir bakış atılırdı ama içine adım pek atılmazdı gibi 😅 müşteri çekme stratejisi 0.. üzgünüm ahaha
Var mısın yok satıcak denilen bir proje 😂
Bazen de sanılanın tersi oluyor, kötü bile olsa hype'lenebiliyor bizim millet meraklı aslında 😬
Only lover coffe
Güzel, teşekkür ederim
Rica ederim
Rüya diyarı
Sana yakışır ablam
KS kahvesi
Dolunay cafe..
Tiryakinin yeri..
Velvet Roast