Kahvenizin üstüne yazı yazdıracak olsaydınız ne yazdırırdınız?

kafeye kahve içmeye gittim Bana sordular üstüne ne yazalım diye 😂 bende bugün çok yoruldum "yorgunum " yazın gitsin dedim 😂 siz ne isterdiniz aşık , hasta , evli ve mutlu, çalışkan , uykulu, sinirli , şaşkın , isyankar, uyuz , gıcık vss
Kahvenizin üstüne yazı yazdıracak olsaydınız ne yazdırırdınız?
Güncellemeler
1 yıl
Xxx
Güncellemeler
1 yıl
😊😊
Kahvenizin üstüne yazı yazdıracak olsaydınız ne yazdırırdınız?
Cevapla