5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü…? Türk kahvesiyle aranız nasıldır?

5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü…? Türk kahvesiyle aranız nasıldır?

Şaka bir yana iğrenç bir şeydi ya. Ben mi yapmayı bilmiyorum yoksa türk kahvesi gerçekten de kum gibi olan bir şey mi? Pişirdim defalarca kez ama her seferinde çok kötü geldi. Şekersiz içiyorum ben bir de.
Kahve markasından da olabilir ya da sen yapamiyosundur🙂
Bilmiyorum kıvama gelse bile kum tadı geliyordu. Artık bana yaparsın sjdjd
Kahve asistanim ol
Bende iyi yapamam ki 😅
Oho biz ne yapacağız o zaman ajsjdjd
@Bennorayagelirsemm zaten bildiğim kadarıyla Türkiye'nin ithal ettiği kahveler çokta iyi değil. Ekonomiden dolayı ucuz kahve getiriyorlar.
Cevap
42Cevap
kahve severim evet
Merhaba
Mehmet efendin Türk kahvesi orta ve bol köpüklü olursa ve birde yanında güzel bir çikolata eşlik ederse değmeyin keyfime
aman tanrım gerçek olabilir mi kalp ritmim ilk kez bozuldu bu forum da 🙄
Türk kahvesi severim zaten onun dışında ben kahve içmem asla soğuk kahve yok nescafe o bu sevmem yani
Bir ozel kahve daha var içtiğimi onu söylemem bende kalsın o
Artık bu saaten sonra umrumda degil, 3 aralık dogum günümdü. ~ 5 aralık bir şey ifade etmiyo ahhahahahahahahahahahahaahahshshsjshsh

Nasıl?
Dün misafirlere yaparken ucundan tadına baktım kaşıkla. Sabaha kadar midem ekşidi. Kahveyi hiç sevemedim yhaa.
Ayyy şimdi patlatcam bı tane okkalı Türk kahvesi bayilirim
Fazlası çarpıntı yapıyor, zaten özenti içeceği bence
Benim için her gün Türk Kahvesi Günü zaten. Bugün de ücretsiz görünce hakkımı aldım.
Sahilde kor ateş üzerinde kendime köpüğü bol kahvemi yapıp iciyorum
Baan her gün Türk kahvesi günü zira güne onunla başlıyorum.
severim ama çok fazla içmemeye çalışıyorum. :)
Türk kahvesini pek aramam. Ayda yılda bir canım çeker o kadar
Çok severim. Son dönemlerdeyse iyice menengiç kahvesine çekilmeye başladım bakalım hayırlısı 😂
Aram iyi tüm kahve severlerin gününü kutlarim
Çok severim bugün gidimde annemle kendime yapim bari
günde 2-3 fincan içerim ve çaydan sonra en sevdiğim içecektir.
Severim
Yanına lokum ya da çikolata😎
Enerji içeceğim ☕🍃
Telvesiyle içilen, ve pişirilen (demlenmeyen-çekilmeyen) tek kahve.
Yeri ve zamanında içmeyi severim. Fakat ilk tercihim olmadı hiçbir zaman.
Türk kahvesi diye bir şey yok onun adı Türkiye kahvesi. Bu ülkede herkes Türk değil bunu ne zaman anlayacaksınız.
Çok önemli bir gün sonuçta hangi içeceğin 40 yıl hatrı var ki?
Dün de ben doğdummmmm
@Psigareşh beyin kahve ile arası çok iyi 😂
Daha demin evde kahve bitti diye az daha intihar ediyordun yalan sanki 🤣
Çokk seviyorum içmeden ayılamıyorum ya🙈
Aşığım hele kokusuna...❤️☕
Benim doğum günüm
Çok aram yok olsa da olur olmasa da
Aşırı iyi bir koca bardak içtim 😅
Severim ama en sevdiğim kahve değil
2 kere yaptım içemedim😐
sadece fal kapatmak icin
Her zaman içmem arada bir içiyorum
Falı olmasa içmem djdjjd
her gün kahve günü bana
Kahve ile aram çok iyiyi
Türk kahvesini sadece sütlü severim
Gayet iyi🙂 ama ben bol şekerli severim
Espresso daha iyi
Türk kahvesi ile aram oldukça iyidir ☕️🤎
Kahveyi her türlü çok severim
Severim tabi ki de
her gün mutlaka içerim
Gününüz tebrik ediyorum
Ne 5 aralikmis arkadaş 😄
Hiç sevmem zehir gibi tadı var.
Günde en az 3 tane kadar iyi
Bugün 2 tane içitim snaır birde akşam evde içeriz
Kahve ile aram iyi olmaya başladı..
Iceriz afiyetler olsun arkadaşım
Dibek kahvesini çok severim
Her gün bir fincan içecek kadar iyiyiz
Türk kahvesi olmasa olmazımdir. Çok severim
Zaten sadece Türk kahvesi içiyorum👌
Çok iyi, günde 1-2 fincan tüketirim
Ehh işte arada içerim
hergünede bişi itelemişler hayırlı olsun bu günde
Yapanım olursa içerim mis gibi
Olmazsa olmaz kahve
Her yemekten sonra mutlaka bir orta içerim
Severim baya iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?