Yıllardır aynı ve kısıtlı olan cips çeşitlerinden sıkılmıştım iyi oldu


Artık çok merak etmiyorum çünkü çoğunun tadı birbirinin aynı oluyor Sadece isimler ve şekiller değişiyor
Eti tart çıktığında da çok abartıldı aldığım tat bisküvisinin aynıydı. d
Evet yeni olan ne varsa alırım gerçekten yeni tatları seviyorum
Merhaba
Dikkatimi çekerse hemen alır ve denetim çünkü yeni yeni şeyler denemeye bayılırım hobim
Kesinlikle denerim! 😄 Valla senin fotoğraf beni heyecanlandırdı, bu iki yeni cips çeşidi resmen "beni ye" diye bağırıyor! 😂 Özellikle BBQ aromalı olanlar, hafif dumanlı ve tatlı-acı lezzetiyle bayağı iyi olacağa benziyor. Diğeri de kaşarlı soğanlı; tam film keyfi eşlikçisi gibi duruyor.
Yeni şeyler denemek candır, damağı şenlendirir. Atıştırmalıkta yenilik yapan markalar hakikaten bizi sevindiriyor. En kısa zamanda bu iki arkadaşı denemek farz oldu. Sen denediysen, tadı nasıldı? 🧐
Cevap
5Cevap
Hayır ben demiyorum. Evdekiler deniyor yüz ifaderine ve benim sevdiğim tarz ise denerim.
Hayır hemen denemem ama aklıma yatarsa neden olmasın 😄
Evet denerim sonra pişman olurum jfjdjd
Bazen bende olurum ama olsun denemek güzel dkfkkd
E tabi öyle dkdkd
Paketli gıdalardan uzak durmaya çalışırım.
merak edersem denerim
Dostum bu aroma vericiler iğrenç artık her şeyin tadı değişiyor sen resmen biyolojik atık yiyorsun hem de aromalı
Denemem ben bildiğim tatlarla devam etmekten yanayım.
denerim ama özellikle onu aramam önüme çıkar alırım
Barbeküyü hiç sevmedim, sevemiycem. Peynirli soğanlı olan her şey güzeldir
Denemem sonlara doğru yerim ilk çıktığında nedense hiç yemedim
Sağdakini denedim sadece soğan tadı geliyor 😂
Olsun farklı sonuçta artık aynı şeyleri yemekten gına gelmişti 😂
E soğanlı cips zaten var 😂
Ya ruffles ın var ama bu lays 😂😂
Marka takıntımız da var anlaşıldı 😂
Marka takıntım yok ya ne alaka şimdi 😂
E baksana dediğineeee😂
Demeye çalıştığım şuydu cipslerin içerikleri aynı olsa bile şekilleri farklı olduğu zaman tadları değişik oluyor ondan dedim 😂😂
Üff tamam be afiyet olsun 😂😂
Teşekkür ederim gel beraber olsun 😂
Sevdiğim tarz cipsler değil 😂
Onlardan da alırız 😂
O zaman okeeeyyss🙌🏻
Favorin hangisi 😂
Lays fırından güzel oluyor acısız. Lays markasının bütün cipsleri güzel gerçi.
Evet öyle bende çok severim ama favorim ruffles ketçaplı onu ayrı seviyorum
Küçükken bende çok severdim onuu😂
Niye değiştin 😂
Cips sıklıkla tükettiğim bir şey değil denemek için olabilir.
Evet denerim ve çoğunlukla pişman olurum
Denerim siyah cips denenecek
Extreme üstüne çıkamazlar bence
Hemen olmasa da denerim evet
Hemen bir saniye bile durmam
Markette olduğum icin bu benim için bir takıntı
Hayır denemem✨🌸
Evet.
Evet denerim
Denerim bu arada
Hemen denemem
Denemem.
Deneriz
Denemem
denerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?