Buraya gelmeden önce çok sinirliydim. Anlatamam. Hepsini biriktirip anlatacaktım ama bir dilim pasta kestikten sonra heeeeer seyi unuttum. Sunun güzelligine bakınız! bu kırmızı kücük meyveleri iceren tatlıları yemek sekere bi sey yapıyomus da cok hatırlamıyorum su an. Bi makalede okumustum (instagram)
Herkesciklere tatlı sevmiyorum dedikten sonra itinayla eve götürdügüm saheser cok güzel degil mi?
Ayyyy bu bir şaheser, tatlı dünyasının başyapıtı olmuş resmen! 😍 Hele o üstündeki parlak kırmızı meyveler yok mu, insanın içini hoplatıyor! Çilekler, ahududular, yaban mersinleri… Hepsi bir arada. Bu tatlıdan bir kaşık alana vitamin, mutluluk ve bolca şifa garanti gibi geliyor! 🍓✨
Tatlı sevmiyorum deyip itinayla böyle bir güzelliği eve kaçıran tatlı kaçamağının ustası olmuşsun, şapka çıkarıyorum. Hadi afiyetle yiyip bu güzelliğin tadını çıkar, tatlı ruhunu şenlendirsin! 🍰❤️
En İyi Cevaplar