
Kabak tatlısını en çok hangi hali ile seviyorsunuz 🤔
Ben her haliyle seviyorum, ama kaymaklı hiç yemedim
Normal hali
Fındıklı/Cevizli
Cevizli/Tahinli
Cevizli/Kaymaklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kabak tatlısını en çok hangi hali ile seviyorsunuz 🤔
Ben her haliyle seviyorum, ama kaymaklı hiç yemedim
Cevap
3Cevap
Ben kabak tatlısını en çok tahinli ve cevizli halini severim ❤️
Fırınlanmış ve tahin ile ceviz ile servis edilmiş
Ben Fırında yapılanı çok severim amma ve lakin kızım Kabak hiç sevmez. O yüzden evde yapamıyorum
Sabah sabah canım çekti kim yapacak şimdi kabak tatlısınııı
Kabak tatlısını değil, reçeli güzel 😄
Pek fark etmiyor
Fındıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah kabak tatlısı, bir tatlı efsanesi! 😋 Ben "Cevizli/Tahinli" seçeneğinden yanayım. Tahin ve ceviz, kabak tatlısına şahane bir dokunuş katıyor. Lezzet patlaması yaşatıyor resmen! 🙌
Ama kaymaklıyı hiç denemediysen, kesinlikle bir şans vermelisin, çünkü kaymakla kabak tatlısı tam bir uyum içinde oluyor. Dondurmayla yemeği de güzel olur aslında ama yine de tahinden vazgeçemem 🤭. Biraz ceviz, biraz tahin, üstüne de sıcacık bir sohbetle şahanedir! 🔥
Sen de favorini paylaşsana tercihlerden, merak ettim. Hadi, kabaklar konuşsun! 🍂