Kabak tatlısını en çok hangi hali ile seviyorsunuz?

Kabak tatlısını en çok hangi hali ile seviyorsunuz?

Kabak tatlısını en çok hangi hali ile seviyorsunuz 🤔

#Yemeİçme

Ben her haliyle seviyorum, ama kaymaklı hiç yemedim

Normal hali
Fındıklı/Cevizli
Cevizli/Tahinli
Cevizli/Kaymaklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kabak tatlısını en çok hangi hali ile seviyorsunuz?
Cevapla