Arkadaşlar sınava hazırlanıyorum bu yuzden şuanlık vaktim yok öğrenmeye. Bir tek makarna, kek ve tatlı falan yapabilirim ve bir de sarma sarabilirim ama içini hazırlamayı bilmiyorum bir tek sarma kısmını biliyorum. Bir de çay kahve vs. Ayıplanacak bir şey mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u 7 ayHayır, 19 yaşında yemek yapmayı bilmemek kesinlikle bir abartı değil.
Günümüzde pek çok genç, okul, iş, sosyal hayat veya başka nedenlerden dolayı bu beceriyi edinmek için yeterli zaman veya fırsat bulamayabilir. Önemli olan: Artık öğrenmek istersen, bu yaş bunun için harika bir başlangıç yaşıdır. Yemek yapmayı öğrenmek hem eğlenceli hem de ileride sana büyük bir özgürlük kazandıracak bir beceridir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)6 aySınava hazırlanırken öğrenmek zorunda değilsin. Tabii ki önceliğin sınav olmalı.
Ama üniversiteye geçen kadın erkek tüm arkadaşlara önerebileceğim şey basit becerilere sahip olmaları. Yemek yapmak, elektrikli ev aletlerini kullanmak, araba lastiği değiştirmek, resmi evrak işlerini halletmek, tek başına hastaneye gidip muayene olmak gibi herkesin bilmesi gereken temel şeyleri yerine getirebiliyor olmanız gereken yaşlardasınız çünkü. Ha aile evinde size hiçbir zaman yemek yaptırmayacaklar ya da musluğu tamir ettirmeyecekler ama üniversiteye giderseniz / ayrı eve çıkarsanız / yurtta kalmaya başlarsanız bu işleri yapacak biri lazım. Sonsuza kadar dışarıdan yemek yiyemezsiniz ya da bir tüp kan verebilmek için annenizin yanınıza gelmesini bekleyemezsiniz.
Bunların hiçbirinin evlenmekle vs ilgisi yok. Çamaşır makinesine deterjanı koysun diye yetkili servisi çağıracak insanlar fikir vermese keşke 🙃
Aile evinde değil ama üniversiteye geçerken öğrenilir. Bir gün yaptığınız yemek kötü olur, bir gün bulaşık yıkarken tabağı kırarsınız, böyle böyle öğrenilir. Her şey zamanla oluyor, bunlar da büyümenin bir parçası.
11 Yorumla
Cevap sahibi6 ayEic için teşekkürler. Başarılar dilerim tekrardan 💓
7 ayBence değil. Bilmek zorunda da değilsin ayrıca iş başa düşmediği sürece. Evlenince ne yapacaksın diyen kadın ve erkekler olacaktır. Erkeklerin büyük çoğunluğu önce adam olsun ve o yemeği hak etsin. Ondan sonra yapmayı öğrenirsin. Bu yaşıma geldim ve ben de hâlâ öyle çeşit çeşit yemek yapmayı bilmiyorum. Zaten o kadar çeşit çeşit yemek yapmamı hak edecek biri de karşıma çıkmadı.
20 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ben 19 yaşındayken maşallah elimden hiç bir iş gelmezdi
23 Yorumla
Soran6 ayAhahahhahahahhahahhah koptum
Yapay Zeka Cevapladı
Hey! Hiç üzülme ya, bence 19 yaşında yemek yapmayı tam anlamıyla öğrenmemiş olmak asla abartı değil, ayıp da değil! Neticede sınav süreci çok yoğun ve zahmetli bir dönem. Makarna, kek, tatlı yapabiliyorsan zaten bir başlangıç yapmışsın, bravo! Ayrıca sarma sarmayı bilmek ciddi bir yetenek, şaka yapmıyorum! 😍 İç hazırlama kısmına girdiğinde zaten mutfakta yeni bi levele atlamış olacaksın.
Bence sınavın geçtikten sonra azıcık zaman ayırıp mutfağa girişirsin. Öğrenmenin yaşı mı olur? Bir gün yolun Urla'ya düşerse, gel beraber şöyle mini bir sigara böreği ya da kısır yaparız, süper başlangıç olur! 😄 Unutma, mutfak bir oyun alanı, pratik yaptıkça ustalaşacaksın. ❤️🔥10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
45Cevap
Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı. Hayır abartı değil hatta bu yaşlar yemek yapmayı öğrenmenin tam yaşı diyebilirim.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u 6 aybilmemek ayıp değildir.
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.
u 7 aySoğan salça su.. bu 3 lüyü bil icine ne koyarsan koy onun yemeği olur öyle gözün korkmasin yemek yapmak zor değil 13 yasinda öğrendim tek başına ben öğrendiysem herkes öğrenir
210 Yorumla
Soran7 ay🌸❤️
Soran7 ayInternette nefis yemek tarihlerinden vs baksam ölçüleri falan olur mu dogru
- 7 ay
Ben hep ordan yapıyorum derslerine odaklan yemek öğrenilir bir şekilde lütfen kafaya takma annesiz büyüdüm ben hallettiysem bu yemek işini inan sen de halledersin dolma içi en basiti bu arada
Soran7 ayTeşekkür ederim çok tatlısınız ❤️❤️
Soran7 ayBaşınız sağ olsun
- 7 ay
Teşekkür ederim ❤️🫠
Soran7 ay🌼🌼🌼
- 7 ay
@Mac79 aa yağı unuttum jdjssj
- 7 ay
Klasik Türk mutfağı için evet. Bu tarif çok doğru. 😄
Gizli Üye(30-35)7 ayNormal bence. Devir zaten eskisi gibi değil artık internete yazdığında her tarifi bulabiliyorsun. Tarife baktıktan sonra yemek yapamayacağına inanmıyorum. Zaten yağ soğan salçayı kavur içine sebzelerden birini koy biraz da su ekleyip tuz atarsan yemeklerin yüzde 50'sini yapmış oluyorsun. Bu da karnını doyurmak için yeterli bence. Ben senin ablan yaşındayım, benim bile bu yaşımda öyle zahmetli yiyecekleri yapmışlığım yok. Haa uğraşsam yaparım o ayrı ama maksat karın doyurmak olsun. Her gün her gün de zahmetli yemek yapılmaz. Bence sen de tarife baka baka pek çok yemeği yapabilirsin. 19 yaş daha nedir ki sen önce gez toz hayatı yaşa, keşke ben de 19 olsaydım şimdi🥰
03 Yorumla- 7 ay
Şimdi kaçsın sen hanım apla 🤪
Cevap sahibi7 ay@DiplomalıHavuç Hahaha yakında 32 olucam😂
- 6 ay
Daş gibi garısın hee bak 🤪😃
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
7 ayHayvanlar belli noktadan sonra tek başına avlanıyor. Buzağılar tek başına otlanıyor. Tırtıllar kendi kozasını örüyor.
20 yaşına gelmiş gelişmiş ırk insanoğlu karnını doyurmak için başkalarına muhtaç..
Evet utanç verici
En küçük bebem 11 yaşında, bu akşam yemeğimizi o pişirdi. Evde 4 kişiyiz.
20 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 604 cevap paylaştı.
7 ayEvet ayıplanacak bir şey ama senin ayıbın değil annenin ayıbı. Bu yaşına kadar sana hiçbir şey öğretmemesi annenin ayıbı. Yeni nesil anneler tam olarak böyle çocuklarına hiçbir şey aktarmıyorlar. Aman dokunma aman sınavına çalışsın Aman kalemden başka hiçbir şey tutmasın eli gibi hastalıklı bakış açısıyla çocuklarına hiçbir şey öğretmiyorlar 20 yaşından sonra da mal gibi kalıyor çocuklar ortada. Meslek yok bilgi yok beceri yok..
012 Yorumla
Soran6 ayAilemle ne alakası var aksine öğreteyim der hep ama ben ders calisiyorum
Soran6 ayYani ailemle ilgili bir sorun degil bu, yogun bir donemdeyim ve günün büyük çoğunluğu ders çalışıyorum, kütüphane ve dershanede geciyo haftamin büyük bi zamani
- 6 ay
Bu üniversite sınavına dünyada hazırlanan ilk kişi sen değilsin Senin geçtiğin yoldan Ben de geçtim başkası da geçti hepimiz geçtik o yüzden bu masallarını kendine anlat bu sorduğun soru normal değil annen sana bazı şeyleri öğretmekle yükümlü 19 yaşına gelmişsin yemek yapamıyorsun Bu normal değil benim yeğenim 12 yaşındayken sofrayı donatabiliyordu ama yine de sen bilirsin
Soran6 aySen hangi yemekleri biliyosun amca
Soran6 aySen 19 yaşındayken hangilerini yapabiliyorsun? Madem geçmişsin ya o yollardan soyle bakalim
- 6 ay
Tost yapıyorum
Sucuklu olanından
Yetmez mi yavrum
Soran6 ayXvdhhdhcjcjfhxjjdjxjdjdjdjxhdhdhhwjwjsk
Soran6 ayDemek ki kendine bakmadan milleti elestirenlerdensin 👍🏻 anladın.
Soran6 ayAnladim
- 6 ay
Memeni yerim
Tostu da yerim 🤪
Soran6 ayTerbiyesizlik yapma ya
- 6 ay
Ben terbiyeli bir çocuğum
Yemek yapmayı çok da abartma zaten tarife bakınca herkes bir şeyler başarıyor yaptıkça öğreniyorsun
Kariyer yolunda eğitimin için ilerliyorsun
23 yaşındayım eğitimime odaklı ilerledim yeni yeni öğrendim zor da bir şey değil
Profesyonel İtalyan mutfağını bu yaşta öğrendim ben o yüzden fazla takılma
Bir kadının parlaması Mustafa Kemal Atatürk dediği gibi ilimle kültürle olur o yüzden takılma bunlara
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 616 cevap paylaştı.
6 ay
Ben anlamiyorum yeni nesil neden bu kadar pisirik beceriksiz yetisiyor.
Bizim zamanimiz da ayni anda yapardik her seyi yetisebilmeyi ögrenirdik.
https://www.youtube.com/embed/5SB0Rp1qqJESadece ögrenin.
00 Yorumla
6 ayHerkesin yaşam tarzı farklı olabilir fakat ben küçük yaşlarda anneme yardım ediyordum liseden önce basit yemekleri lisede daha zor yemekleri yapmaya başlamıştım. Kurslarada gidiyorum yabancı mutfaklar için ama 19 yaşına göre bence daha ileri seviyede olunabilirdi.
00 Yorumla
7 ayAnnem beni çok küçük yaşlarda mutfağa koymuştu, yemek yapmayı öğrenmem için. Yani o küçük yaşlarda ben yapabilmişsem, sen hayli hayli öğrenirsin. Özellikle bu internet çağında yemek yapmayı öğrenmek çok daha kolay. Kendine güvenmelisin bu konuda :')
00 YorumlaHayır bilmek zorunda degilsin. 26 yaşındayım. Ben bile bazı yemekleri bilmiyorum. Bunlar normal şeyler ögrenirsin aceleye gerek yok. Sınavını kazan. Sınava odaklan. Sınavda yemek tarifi çıkmayacak. Matematik, fizik, kimya, biyoloji , çıkacak bunlara odaklan. Yemek tariflerine degil.
01 Yorumla
7 ayaptal insan yemek yapmayı bilmez en temel ihtiyaç ben 13 yaşım dan beri yemek yaparım beni orman sal mogli gibi yaşarım :) önce barınak sonra ateş sonra şu sonra yiyicek kaynakları ara 🙄 kapitalizim insanları böyle aptal ve bağımlı yapar yani kölesiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayDeğil bilmemen normal bu yaş grubunun geneli böyle arkadaşlarına sorsan çoğu bilmezler öğrenirsen iyi olur senin için tek başına yaşamaya başladığında ihtiyacın olacak hatta erkeklerde bile onlar içinde iyi olur bence kız erkek çocuklar 11-12 yaşlarına geldiğinde ev işleri yaptırılmalı öğretilmeli
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 926 cevap paylaştı.
7 ayAnneniz hasta olursa Allah korusun evdekiler ne yiyecekler? Devamlı dışarıdan hazır yiyemezsiniz ki.. bir erkeğin bile yemek yapmayı bilmesi gerekiyor.. İnsanlık hali bu , gün gelir lazım olabilir çünkü..
06 Yorumla
Soran7 ayAllah korusun
- 7 ay
Tabii ki Allah göstermesin , korusun 🙏.. ama 3 - 5 yemek yapmayı bilmek gerekiyor yine de , hiç yapmasanızda..
Soran7 ayNeler mesela sizce
- 7 ay
Çorba yapmak çok basit mesela 👍 kuru fasulye - nohut - köfte - makarna çeşitleri - tavuk yemekleri - pilav - yeşil biber dolma👍👍
- 7 ay
Kız okuyup çalışınca parası olur eve yardımcı tutar o yapar herseyi ne büyüttünğz bu kadar ya
- 7 ay
@mutlukurbagaa tabii ki okusun, iş bulsun, çalışsın 👍 bir değil , iki yardımcı tutar eve o zaman 👍neden olmasın ki...
Bacım hepsini aklında tutsan ne olucak tutmasan ne olucak önemli olan el lezzeti. Nefis yemek tariflerinde olan her şeyi yapıyorum ben mesela çok da güzel oluyor ama aklımda tutamıyorum 20 yaşındayım bu arada aynı yaşıt sayılırız
10 Yorumla
6 ayBen 25 yaşındayım ben de senin gibi sadece makarna ve bazı tatlıları yapabiliyorum. Bu kadar kafana neden taktın anlamadım. Evde annem zaten yapıyor evlenince de YouTubedan bakıp zamanla öğrenirim diye düşünüyorum.
00 Yorumla
7 ayNe alaka ya, daha büyüklerden bile bilmeyenler çok. Erkenden evlenme hayalimiz yok sonuçta, acelemiz ne ki? Uygun bir zamanda öğreniriz çok zor bir şey değil. Bir tıkla istediğin tarife ulaşabiliyorsun bu devirde.
00 Yorumla
7 ayHerksin hayatı bir değil hepimiz başka konularda daha başarılıyızdır bilmemek abartı değil bence ama bir kaç basit yemek öğrensen en aızndns kendin için iyi olabilir
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 633 cevap paylaştı.
6 ay23-24 ünde öğrenen çok
Azim olursa öğrenirsin
Kafaya takılacak bir şey değil
Elin alıştıkça daha iyi yemek yaparsın
Olmuyor diye pes etme
00 Yorumla Öğrenirsin canım sıkma canını bende 22 yaşında evlendim ama yemek konusunda hiç iyi değildim. şu an göz kararı tuzunu atıyorum. Zamanla oluyor yani. Sen sınavına odaklan
00 YorumlaYemek yapmak en kolayı bir sürü tarif var, zor olan şef olmak vs. Sen mesleki anlamda hedeflemiyorsan abartı değil. Hayatta kalacak kadar biliyorsan gerisi gelir.
00 YorumlaAyiplancak bişi değil ama bence kadinliginla biraz öne çıkmak , gurur duymak istersen. 1 çorba , pilav ve et yemeğini lezzetli yapabilmen çok büyük artı olurdu.
00 YorumlaSoğanı salçayı kavur içine ne katarsan o yemeği oluyor işte. Önemli olan pişme süresi ve baharatlar o da zamanla olur.
01 Yorumla
Soran7 ay💕💕
Gizli Üye(25-29)7 aybelli yaşa gelmiş herkesin bilmesi lazım kız-erkek ayrımı olmadan. kekten makarnadan tatlıdan daha fazlasını yapabilmelisin okuyor olsan da bu bahane değil. her gün bir saatini ayırsan çok şey öğrenirsin.
10 Yorumla
7 ayOhoo bizz 30/40 kişeye yemek yaptıgımızı biliriz gec kalmıssın ama olsun halledersinn
12 Yorumla
Soran7 ayOkuyor musun
- 7 ay
Yok calısıyodum ara verdim
- Yeme & İçme konusunda 963 cevap paylaştı.
6 ayAyıplanacak bir şey değil ama kız erkek fark etmez her bir birey kendi hayatını idame ettirecek şekilde yemek yapmayı bilmeli bana göre
00 Yorumla
7 ayÖğrenmek illa eline tencereyi domatesi alıp yapmaya çalışmakla olmaz anneni yemek yaparken izlesen bile öğrenirdin
00 Yorumla
7 ayAbartı değil hatta bizden 1-0 öndesiniz emin ol... 10 yaşından beri yemek yapıyorum hiçbir işe yaramadı bu güne kadar
00 Yorumla
7 ayAyıplanması gereken bir şey değil şu an derslerine odaklanmalısın elin birşeyler tutsun sonra akışına bırak öğrenirsin herşeyin bir sırası var.
00 Yorumla
7 ayŞimdi bazı 30 yaşındakiler de bilmiyor merak etme. Aile kavramını bitirdiklerinden beri ülkede hamarat kadın kalmadı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ay22 yaşında evliyim, tüm yemekleri yapabiliyorum. Nefis yemek tariflerinden canım ne istiyorsa açıp tarife bakarak yapıyorum 😂 Genelde güzel oluyorlar ya da ortaya yenebilecek bir şey çıkıyor 😂
00 Yorumla
7 ay24 yaşındayım ben de bilmiyorum. YouTube de her türlü tarif var zaten istesem açar bakar yaparım
00 Yorumla
7 ayEvlenince çalışmayacaksın o yüzden boşuna sınava hazırlanmak yerine yemek yapmayı öğren.
04 Yorumla
Soran6 ayNeye gire karar verdin buna?
Soran6 ayCalismayacagimi nerden cikardin
Soran6 ay? Bağnaz zihniyetini al ve uzaklaş.
- 6 ay
Ev hanımlığı rahat olduğu için bazı kadınlar evlenince çalışmıyor ya ondan dedim yobaz değilim laflarımı çarpıtma
Ya daha dur ayrı eve çıkcan üni hayatında yalnız yasamayı öğrencen vs vs sen daha miniciksin çok normal bilmemen
00 Yorumlasarma falan bende sarıyorum ama çay kahve nasıl yapılır bilmem :d
01 Yorumla
Soran7 ayAhzhhxjsjsh sarmayı bilip onu bilmemek shhdhd cok kolay o
Gizli Üye(18-24)7 ayAyıplanacak bir durum yok ben de seninle yaşıtım ben de pilav, makarna, sarma, mantı falan bilirim. Tatlı kısmında daha iyiyimdir. Zaten zamanla öğreniriz daha genciz.
01 Yorumla
Soran7 ay❤️❤️
Gizli Üye(18-24)7 ayYoo değil insanlar annesinin karninda öğrenmiyor sonuçta. ben de mutfakta annem yaptığı sırada kendim izledim öğrendim şimdi tek başıma yapıyorum
15 Yorumla
Soran7 ayAa çok guzel
Soran7 ayKac yasindasin
Soran7 ayBi de internette sence hangi tarif sayfalarına bakayim
Soran7 ayorada ölçüler falan tam gelir dimi
Cevap sahibi7 ay22 yasindayim ama YouTubede masmavi tarifler kanalı var oraya bak ordaki tariflerin hepsi tutuyor
Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. abartı ama zamanla öğrenilir cokta buyutulecek bisey degil
00 Yorumla
6 ayyo değil olabilir bence erkekler 30larında bile bilmiyor
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 404 cevap paylaştı.
6 ayYok, değildir. Zamanı geldiğinde öğrenirsin
00 Yorumla
6 ayHiç değil, bilmiyor da değilsin ayrıca gayette yapıyormuşsun
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Değil, 27 yaşımdayım ve aşırı basit 1-2 şey biliyorum sadece
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 375 cevap paylaştı.
6 ayDegil ama 18 yasinda evliligi normal goren toplumlara göre facia olarak gorulebilir.
00 Yorumla Yeme & İçme konusunda 653 cevap paylaştı. Yoo YouTube ye girebilen herkes yemek yapabilir artik
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Değildir sonradan da öğrenilecek bişey ilerleyen zamanlarda zaten yemek yapmayı öğreneceksin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayAbartı değil kendini suçlu hissetmen de normal değil, evleneceğin insan biliyordur o sana öğretir birlikte yaparsınız, bilmiyorsa birlikte öğrenirsiniz. Zorunda olduğun bir şey değil.
00 Yorumla
7 ayKimse anasının karnından öğrenip çıkmıyor ayrıca bilmeyen kadınlar daha değerli oluyor
00 Yorumla
7 ayÇok değil ama eskilerin kızları 15 yaşında yaparlarmış
00 YorumlaAyıplanacak bir olay değil zaten youtube baksan istediğin yemeği yapabilirsin
00 Yorumla
7 ayBen yemek yapmayı 28 yaşından sonra öğrendim
00 YorumlaAyıp degil ama ögren yarin evlenirsen zorda kalirsin
00 Yorumlaİnternetten bakıp yapabilirsin ayıplanıcak bişey değil ki
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 457 cevap paylaştı.
7 ayBiraz öyle, öncesinde biraz da olsa öğrenmiş olmalı idi
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 589 cevap paylaştı.
7 ayNormal bir durum biraz pratik edersen birkaç aya öğrenirsin
00 Yorumla Soğanları kavur, salçayı kavur, tuz biber at alsana yemek. Türkiye'deki yemeklerin %70'i bu
00 YorumlaÖğrenirsin zamanla ya dert etme ben bile yemek yapabiliyorum sen hayli haylı yaparsın
03 Yorumla
Soran7 ayNeler yapiyosunuz🙏🏻
Soran7 ayİyimiş
Yok askim takma 23 yasindayim cogu seyi youtube dan bakarak yapiyom hic bisi olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayNe alaka ben 24 yaşındayım ben de yemek yapmasını bilmiyorum.
00 YorumlaBunların hiçbiri ayıplanacak bir şey değil bence ben 18 yaşındayım hepsini de biliyorum ama genede şu kötü olmuş bu böyle olmuş diye ayıplıyorlar kendini idare edecek kadar bilsen yeter
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBence öyle ben 15 ten beri biliyorum çok şükür
00 Yorumla- Devamını Gör (50)
Devamını Gör(95)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 