22 yaşında yemek yapmayı bilmemek acizlik midir?

Bir kac şey dışında pek yemek yapmayı bilmiyorum.

Her gün Uber'den yemek siparişi veriyorum hem ucuz hem de yemek yapmaya değmez siparişle 10 dakikada kapımda diye öğrenmeye pek çabalamıyorum😕

🙄
🙄

Örnek olarak bu gün whoper Meal Menü siparis vermeyi düşünüyorum. Bilmiyorum sanki buradaki düzen beni tembelliğe itiyor gibi 🙄

Acizlik
Takma kafana hayatı yaşa ✌
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
22 yaşında yemek yapmayı bilmemek acizlik midir?
Cevapla