Dışardan yemek yemeği bırakacağım bu gidişle? Peki ya siz?

Ne oluyor böyle inanılmaz derecede vahim ve üzücü bir durum, insanların yiyecek ile hayatını kaybetmesi içler acısı, bilmiyorsun hiç ve bir anda olabilir her şey. Sebebi ise biraz daha kâr etmek isteyen kanı bozuk işletmeler yüzünden.

Siz ne yapıyorsunuz peki hala devam ediyor musunuz dışardan yemeğe? Özelikle İstanbul gibi bir yerde bu daha çok olur haliyle.

Dışardan yemek yemeği bırakacağım bu gidişle? Peki ya siz?
Cevapla