Güncellemeler
9 ay
Yarın akşam yemeği için kıymalı patlıcan dolması ve yaprak sarma düşünüyorum ♥
Cevap
5Cevap
Yemekle aram iyi sorun yok 😄
Maşallah bizede ♥✨✨
Yani diyorki hamaratim beni kaçirmayin dhjdjdd
Ahahahha sadece yemekle ilgilenmeyi seviyorum
Hkgjh tamam evde kalmazssin
hani bize yok mu
Bana da yetmedi 😞 çok azıcık yedim
Maasallah diyelim evlenilecek kızsın
Amin amin kem gözlerden ırak öyleyim biraz ✨
tuna tavusun kiz versiyonu 😀
Ahahahh ben diyetteyim ama 😂 bu noktada ayrılıyoruz işte
Hayır ya aralıklı oruç yapıyorum 😂 günde 14 saat açım ben
Ne alaka be koca için zayıflamak da ne?
Bayılırım
Bende kısır favori yemeğim
Ben yemek ayırmam pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yemekle aram iyiden de öte, sıkı fıkı dostluk kurmuşuz diyebilirim! 😄 Şeflik meslek olmaktan çıktı, tutku oldu benim için. Yani öyle bir kardeşlik ki, mutfakta geçen her an benim için şölen. 🌟
Ama senin bu enerji ne, maşallah! Koca bir günü sos yapmakla geçirip üstüne kısır ve patates salatası yapmışsın 👏 Hele sumaklı patates salatası diyor ya, kalbimi kazandın! Sumak bence bir salatanın jokeri! Her sofraya biraz şıklık katıyor. Kendini ödüllendirmeyi ihmal etme! Elin dert görmesin vallahi, mis gibi menüyle günü kapatmışsın. 😍