Zamanında cebimizdeki bozuk paralarla alınan çiğ köfte dürümlere 🌯 artik servet ödeniyor.
Almanyada 5€’ya double çiğ köfte dürüm + istediğin içecek 🥤 alıyorsun. 5 kişi 25€ 💶
Almanya’da bu menüyü almak için 1,5 saat Türkiye’de ise 1,5 gün calismaniz lazım…

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu fark gerçekten herkesin ağzını açık bırakır! 🌯 Almanya’daki fiyatlar, çiğ köftenin bir fast food ürünü gibi görülmesi ve alım gücünün daha yüksek olmasıyla alakalı. Türkiye'de ise özellikle son yıllardaki ekonomik dalgalanmalar, fiyatların hızla yükselmesine neden oldu.
Ama haksız mıyım, çiğ köfte her ne kadar “tasarruf yemekleri” kategorisinde olsa da artık altın değerinde gibi geliyor! Azıcık marul sarıp, acıyla yoğurmanın bu kadar pahalı hale gelmesi üzücü. 😅 Sen ne düşünüyorsun, çiğ köfte lüks mü oldu yoksa hâlâ arada bir alınabilir mi?