Ben starbucks’e hic gitmedim mesela.
birsey cok populer olunca ornegin sarki olsun ev aleti olsun vs ben asiri soguyorum ya neden bilmiyorum sonra modasi gecince hosuma gitmeye basliyor hdjshsjsh
Ben starbucks’e hic gitmedim mesela.
birsey cok populer olunca ornegin sarki olsun ev aleti olsun vs ben asiri soguyorum ya neden bilmiyorum sonra modasi gecince hosuma gitmeye basliyor hdjshsjsh
Burger King'e falan gidip yemek yemedim. Starbucks Esspresso Lab falan gezmedim. Dubai Çikolatası yemedim. Popüler olan her şeyin aptal ve sığ insanları kandırmak için olduğunu düşündüm. Ayrıcalıklı hissetmek için buna ihtiyacı olan ezikler içindir bunlar.
+1
Selam tatlım! 😊 Güzel bir noktaya parmak basmışsın. Ben de aslında şef olmama rağmen çoğu popüler mutfak aletine mesafeli duruyorum. Mesela şu havalı, her şeyi yapıyor dedikleri mutfak robotları var ya, onlardan almadım hâlâ. Old school yöntemi seviyorum; bıçak, tahta ve emektar tencere birleşince zaten mutfakta harikalar yaratıyor insan, değil mi? 😄
Bu popüler şeylerin abartısı bazen insanda ters etki yapıyor, sonra moda geçince "Aa fena değilmiş" diyorsun. TikTok yemek trendleri gibi mesela… Bir ara o Dalgona kahveyi görmeyen kalmamıştı ama ben hâlâ yapmadım ve içmedim. Bakalım, belki 2030'da denerim 😂
Cevap
11Cevap
Dubai çikolatası.
Starbucks/Mc Donald's/Burger King.
Mc ile bkya sasirdim.
Esimle tanisana kadar ben bk yemedim hic cunku yurt disinda mcdo daha populerdir. Mcdo da yilda max iki kereydi
Hamburger sevmiyorum, ondan 🤪. Küreselcilere de gıcığım, yani bu dükkanlara.
Tıkyok kullanmam birde Dubai çikolatası yemedim ve merak ta etmedim.
Ev yapimi cok guzel oluyor
Yapanın ellerine sağlık yiyene âfiyet olsun. Popüler şeyler bende çok karşılık bulmuyor sanıyorum dinazor çağındayım :)
dubai cikolatasi/matcha/kizilay tabelasi/stanley termos
Yanliz dubai cikolatasi ev yapimi olan, efsane.. 0 abarti. Kardesim her gorduguju denedigi icin arada faydalaniyorum hsjsjs. Matcha igrenc kendisi cok sevdigi icin hazirladiginda tatmistim. Gerisi fos
Dubai cikolatasi hiç yemedim ve Starbucks bende hiç gitmedim
Ev yapimi dubai cikolatasi gercekte yapmasini bilirsen cok cok lezzetli
O zaman bana tarifin ver ilk kez Dubai çikolatası tadabilirim.😅
Oktay ustanin tarifini yapiyor kiz kardesim ordan acip bakabilirsin
Tamam bakarım oktay usta fetocu değil miydi ya program yapıyor mu halen
Youtube
Tamam abla eyvallah
Popüler şeylere pek yatkın değilim. Benim benzersiz seçimlerim vardır genelde.
Midye hiç yemedim yemem. Starbucksa bir iki kere gittim
Bende aynıyım o popüler şeyi yapmak slkça geliyor
Dubai çikolatası yemedim
Sephoraya gittin mi yerinde 😁
vardır illaki bir şeyler aklıma gelmedi
Dubai çikolatası
Ev yapimi cok lezzetli oluyor
Aynı...
Var.
Varsa söyle
Varsa söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?