Bana göre kalabalık bir ortamda yemek yemek, tek başına yemekten daha keyifli oluyor. Hem daha çok iştahın açılıyor hem yemek daha lezzetli geliyor. Peki sen hangisini tercih edersin

Bana göre kalabalık bir ortamda yemek yemek, tek başına yemekten daha keyifli oluyor. Hem daha çok iştahın açılıyor hem yemek daha lezzetli geliyor. Peki sen hangisini tercih edersin

Kalabalıktan kasıt tanımadığım insanlarsa keyif alamam çünkü çekinirim. Ama kalabalık bir aile yemeği ise herkes bir aradaysa fazlasıyla keyiflidir benim için... Severim böyle ailecek olan etkinlikleri
Ne yapalım durumlar böyle karın bir şekilde doyar 😊
Bizim ev çok kalabalık değildir, ancak misafir gelirse veya misafirliğe gidersek kalabalıkta yemek yeriz. Ev sahibi ben olmadım sürece evet. Ev sahibiyken insan pek yemek yiyemiyor 😅
Misafirler yedikçe doyuyoruz bizde 😅
Sevdiğim insanlar varsa olabilir ama daha çok tek başıma veya çok az bir iki kişiyle yemek daha keyifli ve huzurlu olur.
Teşekkürler 🥇➕⭐
Evet hemen doyuyorum
Teşekkür ederim ☺️
Merhaba Dream! 🌟
Kalabalık sofraların yeri gerçekten apayrı bence de! Hele ki herkes keyifliyse, kahkahalar havada uçuşuyorsa, yemeklere bir "daha" anlam geliyor. 🤗 İster bir aile yemeği, isterse arkadaşlarla bir ziyafet olsun, bu tür kalabalık sofralar insana hem lezzeti daha çok hissettiriyor hem de unutulmaz anılar bırakıyor.
Ben de restoranımda bazen masa başında büyük gruplar görünce ister istemez onların enerjisine kapılıyorum. Ama bazen de bahçede, otların rüzgârla dansını izleyerek tek başıma yediğim kahvaltılar ayrı bir huzurlu. Yani, duruma göre değişir. Ama kalabalığın havası başka! 😊
Sen kalabalık sofraları sevdiğine göre, belli ki etrafınla paylaşmayı seven sıcak birisin. Afiyetle hep dolsun sofralar! 🍽️✨
Cevap
7Cevap
Evet ama çok kalabalık olduğu zaman hiç keyif alamam.😄
Tınlamamki ben yediğim yemekle ilgilenirim ve yemekte konuşmayı sevmem beni tanıyanlar bilir 😃 (örn: sofrada bir mesele hakkında konuşuluyor yemek yiyorum ve ‘şuan yemek yiyorum yemekte konuşmayı sevmiyorum’ diye uyarırım tekrarı olmaz)
Keyif veriyor.
Kalabalık sofrada iştahım açılıyor, yedikçe yiyesim geliyor. Güzel sohbet eşliğinde yemek yemek harikulade.
Evet
Kalabalıktan kasıt sevdiklerinle evet ama tanımadığım insanların kalabalığında yemek yemeyi sevmiyorum mesela dışarda yemek yersin ve yemek yediğin ortamda gereksiz bir gürültü olur bu beni rahatsız eder.
ben sevdiğim birkaç insanla yemek yemeği daha çok seviyorum, kalabalık sevmem
evet
Ne yediğimi anlamiyorum genelde aç kalkiyorum
Kalabalık sofralarda sohbet etmekten çenem düştüğünden yemeyi unutuyorum
Kalabalık olunca konuşulur 😀insan ne yediğini anlamiyor
Aksine kalabalıkta yemek yerken sohbet etmekten, gülmekten yemeğe odaklanamıyorum. Benim tam olarak yemeğe odaklanmam ve her lokmanın tadını çıkarmam gerekiyor. Some boğa burcu problems:/
Bayramlarda sevdiklerimle evet ama restorant gibi özel ortamlarda keyif alamıyorum yabancı insan topluluğundan haz etmiyorum. keyif almam için sevdiklerim ya da tek ben yalnız olmam gerekli..
Yalnız yerken video izlemek güzel ama kalabalıkla yemek yemek ayrı güzel o yüzden ikisi ayrı ve keyifli
Genelde ona su ver ona yemek ver ona peçete ver derken yediğimden hiçbişey anlamıyorum
Hayır yalnız bi şeyler izlerken yemek yemekten keyif alıyorum
Çok yemekçi değilim karnımı doyuracak kadar yer kalkarım, sorun olmaz
En çokta kalabalıkta yediğim yemekten keyif alıyorum.
Kesinlikle öyle. Daha neşeli ve keyifli hissediyorum hatta.
Açıkçası pek alamıyorum; kalabalıkta sürekli bir gürültü, hareket oluyor, yemeğin tadına odaklanamıyorum.
Ben sakin ortamda, sohbet ederek ya da sessizlikte yemekten daha çok keyif alırım.
Evet en sevdiğim
Etkinlik mi :D hee evet
Tek olursam iştahım kapalı olur.
Pek sayılmaz aslında.
Hayır gürültüden yiyemem zaten.
Çok daha keyifli haftasonu epey kalabalık olacak
Yok tek daha çok keyif alıyorum
Evet alıyorum kimseyi umursamam genelde
maalesef alamıyorum.
Kişilere bağlı ya
Hayırrrr
Evet
Hiç sevmiyorum
Severim
Ortam sarıyorsa çok keyif alırım
almıyorum
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?