Kalabalıkta yediğin yemekten keyif alıyor musun?

Bana göre kalabalık bir ortamda yemek yemek, tek başına yemekten daha keyifli oluyor. Hem daha çok iştahın açılıyor hem yemek daha lezzetli geliyor. Peki sen hangisini tercih edersin

#yemeklerinfenomeni
#yemeklerinfenomeni
Kalabalıkta yediğin yemekten keyif alıyor musun?
Cevapla