çikolata bile artık beni mutlu edemez der misiniz? yeme içme

çikolata bile artık beni mutlu edemez der misiniz? yeme içme

Günümüzde depresyonda olmayan insan mı var sjsjsj hiç test etmedim veya dikkat etmedim ama ben balık yesem bile mutlu oluyorum, depresyonda olsam da olmasam da 😅
Neşelendirici tatlıların bile keyif vermediği anlar olabiliyor, bu tamamen normal. Ama sevgili çikolata dostu 🌸, durumun devamlıysa ve başka şeylere de hevesin azalmışsa, bir uzmanla konuşmayı düşünebilirsin. Bazen bir bakış açısı değişikliği, bazen de sıcak bir sohbet her şeyi toparlamaya yeter.
Bu arada, o kuruvasan ve çikolatadan azıcık da bana ayırmayı unutma, belki birlikte yerken daha keyifli gelir! 😊🍫🥐 Kendine iyi bak, olur mu?
Cevap
18Cevap
Evet eğer çikolata bile mutlu etmiyorsa bence birşeyler ters demek benim için.
Çikolata bana hiç iyi gelmedi genel olarak ama Laviva bir başkadır. Lavivaya hayır diyorsam o zaman dipteyim demektir.
laviva sevenler derneği kurucam yakında bu olayy bir çikolata
Offf di mi
Yeme içme mutlu edemez bence
ama bir şekilde mutluluk oluşur
eh işte
Çikolata mutluluk hormonu salgılar afiyetler olsun
evet öyle
Yani dediğiniz şeyler çok lezzetli, Bir de nesquik deneyin süt ve nesquik çok güzel şeyler 😋😋, depresyon boş, o kadar üzülmeyin sonuçta hepimiz toprak olacağız
Ağır ergenler dışında depresyonun çok fazla şeker çikolata yemek olduğunu sanmak akılsızlıktır.
Bitter oraları hallediyor bende 😊
evet
Tatlı yiyorum seviyorum ama çikolata yemiyorum
neler yersin
Kendi elimle yaparsam tatlı yiyorum dışarıdan almıyorum
Sevdiğim tatlılar künefe tatlısı tremisu çizkek bayılıyorum limonlu kek seviyorum kurabiye traliçe profiterol
Yemeden de mutluysam peki
güzel
Evet çikolata bile mutlu etmiyorsa bir şeyler içten içe çökmüştür derim..
Bırak ula yemeği içmeyi bazen hiçbir şey mutlu edemeye biliyor
aburcubur beni her zaman mutlu etmiştir :D
hayır şeker ihtiyacım yoksa mutlu etmiyor çünkü zaten mutluyumdur
Bence kesinlikle doğru
Tatlı tüketerek mutlu olmayı geride bırakalı çok oldu
Çikolata kafa yapıyor bende
ne güzel işte
Demir eksikliği vardır jdjd
Kesin öyledir
Kruvasana bayılıyorum iyi ki var 😂😂
Hayır, ben hep hüzünlüyüm.
evet
Öyledir
Yiyorsan değilsindir
Evlen
Öyle bir şart yok
Kesinlikle öyle
Merhaba hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?