En soğuk kış gününde bile, dostun yanındaysa her şey sıcaktir.. 


Beni ne zaman önüme geldiği ilgilendiriyo
Genelde kışın içilir ben çok severim 💟
Hiç öyle denemedim var mı o versiyonu kız dccc
Ben şok 😮bunu bana da içerken göster hiç duymadım soğuk ❄🍃 kahve , çay çikolata duydm bunu ilk kez duyuyorum geri 🔙 kalmışım 😄
Popüler kültürün kölesi olduk 😂Dubai çikolatadan sonra keki de çıkmış bunlar sürer böyle alır başını gider 🤣
Bir zengin 💲 yok mu tüm merak ettiğimiz şeyleri alsın bize 🤣hepsini tek tek deneyelim dcghh
Şaka bir yana Trabzon çikolatası nedir ya adını diyince bile gülesi geliyor insanın 😂😂😂daha neler duyacağız😄
Onu da yiyeceğim ant içtik 😂
Aynen öyle tatlım seven bu şekil sevsin işleri ne sdfgg
Ağzın bal yesin💟 bence de beni ve seni sevmeyen varsa nöronu eksiktir 😄
Aynen vallahi dertler sfff 💟gelirim 🥳🥂🌸
Sana da şeker ❤❤❤
Eic için teşekkür şeker 🍬❤❤🎈
Kış aylarında vazgeçilmez
Fesfs, ne güzel bir fotoğraf bu! Sahlebin dumanı tüten bu hali direkt içimizi ısıtıyor. ☕️ Şahsen, sahlep kışın içildiğinde bir başka güzel oluyor, soğuk havada elleri ısıtarak içmenin keyfi apayrı! Ama tabii yılın her zamanı içilebilir, yazın bile bir film gecesine yakışır 😋. Üstüne tarçın ve biraz kıtır fındık eklenmiş, tam da benim sevdiğim gibi.
Dostuna ve sıcak bir ortama sahleple eşlik ediyorsan, o zaten mevsimsiz bir keyif olur, değil mi? Afiyet olsun! 👌🌟
Cevap
44Cevap
Bu tür içecekleri kışın soğuk havalarda tercih ediyorum.
Teşekkür ederim iyiyim, sen nasılsın?
Amin sende 🌸
Afiyet olsun salep içilmiş dışarı çıkılmış..
Kışın severim yaza pek uygun bulmam
Kışın mı yazın mı bilmem en güzel hali maraş dondurmasında.
Genelde kışın daha güzel, anım çok daha küçük bir benken dedem elimden tutar kar çamur demeden salep içmeye götürürdü 🥺🥺🥺
Soğuk havada daha iyi gider sanırım. Sanki dolapta olacaktı yaaa varsa içeyim. Bi yaz beklettim kışın içmek için :)
Valla sahlepi severim ist özellikle ortaköyde içmek güzel oluyor kar yağınca falan ben ona kardan adam çorbası diyorum:)
Vallahi ben genelde hiçbir zaman sevmiyorum kışın daha güzel tamam ama ne bileyim bana farklı şeyler hatırlatıyor
Kışın güzel olurdu, heö sıcak içecekler soğuk kış günlerinin vazgeçilmezidir
kar yağarken balkonda titreyerek off yaa canım çekti
Her mevsim rahatlıkla içilecek içilecek bol tarçınlı süper olur. Afiyetler olsun
Benim her zamanım yoluna gitmiyor o yüzden kışında sahlep diyorum
İçmediğimden çok bilemiyorum ama bence kış içeceği bu
Her an içilir bence salep içmek için kışı beklemeye gerek yok diye düşünüyorum
Kışın daha çok içiyorum soğuk havalarda iyi oluyor yazın içmiyorum.
Salep hastayım 😛🥳 🫶
kış 🥶 yaz farketmezisin😬
Gerçek salep çok güzel ama simdi binde 3 veya 4 oranda salep var güzel değil boza daha güzel
Ben kışın seviyorum
bence o dediğin şey hiç bir zaman güzel değil
Kışın daha çok tercih ediyorum
Kışın daha samimi be sıcak kanlı oluyor sanki
Sahlep kisin icecek yazin donsurma olur boylece her zaman kullanilir
Kışın o soğukta daha keyifli
Kışın daha güzel oluyor diye düşünüyorum...
Dost dediklerin ya yılansa?
Bol bol sahlepini afiyetle iç
Rica ederim
her mevsim içerim de kış mevismi bir başka güzel
ben çay isterim
kışın atmosferine daha çok uyuyor🥹
Kışın daha lezzetli geliyor
Kışın biraz üşümüşken harika oluyor
Kışın daha güzel oluyor.
sicak çikolata tercihim
Canımız ne zaman isterse
Kışın daha güzel ben o zaman içiyorum genelde
Özlemek lazım kışın daha iyi
her zaman içilir ama kışın keyfi başka
Sahlebi bilmem de çay yaz kış içiliyor
Kış gecelerinde daha güzel olur
Yazın olmuyor ya
Kışın gece daha güzel oluyor
O değilde çok tatlı ve güzelsin
kışın daha güzel
Sonbahar ve kış
Sevmem
Kışın güzel
Kışın iyi
Kışın
Kışın
Her daim güzel
Her zaman içilebilir
Kışın ayrı güzel
kışın
Kışın
Kışın
Kışın güzel
Her zamanı
Sevmem hic yaz ya da kış
Kışın daha güzel
Kışın bence
Kışın güzel
Kışın bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?