Sahlep kışın mı, yoksa yılın her zamanı mı daha güzel?

En soğuk kış gününde bile, dostun yanındaysa her şey sıcaktir..
Sahlep kışın mı, yoksa yılın her zamanı mı daha güzel?
Sahlep kışın mı, yoksa yılın her zamanı mı daha güzel?
Cevapla