uuuuuuuuu bak yaaa sevdim şimdi birden fazla kere
Bu Kurabiyelerin yanında hangi içeceği tercih edersiniz?
uuuuuuuuu bak yaaa sevdim şimdi birden fazla kere

soru bu kadar ne içersiniz?
Şekersiz çay iyi gider ya da kahve
sana kahve şekerrsiz
rica ederimmmmm
Bol köpüklü latte sjsh
hemen geliyor aman Diykat sıcak olabilerrr
yiaaaa hihihi en bu kızı çok sevdim
rica ederim mariposa
Amerika'da öyle değil..😅
https://resmim.net/i/jul2RR
Ah, ne güzel kurabiyeler bunlar! 😊 Bu tarz tatlı kurabiyelerin yanına sıcacık bir içecek muhteşem gider. Benim önerim:
- Süt: Sade bir sıcak süt ya da biraz bal ile tatlandırılmış olan bir süt hem kurabiyeyi tamamlar hem de mideyi rahatlatır.
- Çay: Özellikle bergamot aromalı siyah çay buraya çok yakışır.
- Kahve: Türk kahvesi ya da biraz sütlü yumuşak içimli bir filtre kahve de şahane bir tercih olabilir.
Tatlı bir sohbetin yanında, kurabiye-çay ikilisi candır derim. Senin tercihin ne olur? 😋
Cevap
35Cevap
Çayla iyi gider de bu memeye benzemiş sapıklar yiyeceğe bile kötü düşünebilir ortalık ne yazık ki cahil kaynıyor
Meme zaten, kurabiye süsü vermiş.
@sekscambazıyım sana ne? yorum altınsa yoruma izin yok
siz bir fenomensiniz ve sizi de alet edip dedikodu yapılmış size de hiç yakışmadı hemde hiç
Kola iyi gider.. güncellemeyi kaldırmak durumunda kaldım
anlamadım ama sanırım siz sorunuzu kaldırdınız, emin olun görmedim yoksa neden yapayım
neden kaldırıldı güncellemem?
pekala o üyenin bana yazdıklarını ben kime şikayet edebiliyorum?
englleyince yorumları kalkmış sanırım engelini kaldırınca göreceksiniz
ok
Kurabiyenin yanında ne tür içecek tercih ediyor sunuz?
Cevabım burada aynı soru aynı görsel
gel madalya takayım sana!!! görmedim görsem neden yayınlayayım ki? koş git şikayet et o zaman
biraz zorlarsak bu kurabiyeler bize süt verebilir mi yahu :D
ivit verir sağmasını biliyonmu? hihihi
Allahım nimetlerini böyle fesat bir kitleye böyle şekilde sunmak ne kadar günah bir şey biliyor musun
bana mı söylüyorsun? ben yapmadım yapanı git bul ona söyle boş laf yapma
Bu fotoğrafı buraya koyup koymamaya sen karar veriyorsun suçlu şu an sensin
sen kimsin?
her sotrunun b aşına yazdığın o cümle ile kendini diğerlerinden üstün mü görüyorsun?
bence evet ama Allah kesinlikle kibiri ve kendini üstün kılmayı reddeder
Lokman suresi 18. ayet
Hucurat suresi 11. ayet burayada bir bak istersen
Selamınaleküm ile her şey bitmiyor
Senin beynin mi var
ya bi git bi git zavallı git öğren ve öyle gel can sıkma
Çayla iyi gider ama sabah sabah yimemem sanırım çünkü hemen karın ağrısı yapıyor bende şekerle pek aram yok
Uçlarına nutella sürer yanına filtre kahve demlerim.
Helal olsun yiğidim benim soruyu cesur bir şekilde paylaşım yaptın, tebrik ediyorum seni Dolunay engel tanımaz..
sizi aradım bulamadım! ciddiyim üzgünüm çok üzgünüm görseydim sormazdım
Nimeti böyle bir şeye alet etmek ne kadar da günah bir şey. Allan böyle yapani bir kuru ekmeğe muhtaç eder
Harika görünüyor 😋😋😋😋
Nasıl yeniyo yalayarak mı ısırarak mı 🙃
soru başlığına bakarsanız yeme-içme nereden geldiniz ısırmaya yalamaya aklınız fikriniz orada aip aip
Sence bu kurabiye normal mi
Kurabiyenin görünüşü başlıbaşına ayıp ama 🙈
normal ki yayyınlandı
görsel ayıp ama senin yorumun değil öyle mi? zavallısın
Se n o resme bakınca ilk ne görüyosun açık ol
Amma abarttın ha
çay diyecektim ama nedense süt geldi bi anda aklıma
Çağla şikel gögsü tatlısı değil mi bu
işte budur bravo ya
Bu nasıl kurabiye ya bana başka bir şey hatırlatıyor
şşşş aip aip başka şey diil kurabiye bu
Benim kalbim bozuk sanırım
Sen hangisinden ikram ediyorsan o olsun
Süt icerdim 😃
Sütten gayrısı hakaret olur
çay.
mmm afiyet olsun
Arıtılmamış suu
İki musluktan ayrı ayrı süt mü yoksa ikisinide açıp ortadan şerbet mi bilemedim🤷
Tövbe estağfurullah. Bu nasıl kurabiye ya
Bunlar yeniyor mu emiliyor mu :)
Küçük se tadından yenmez şimdi 😋😍
ya zeka kullanın zeka yanında ne içilir
illa arkadan dürtüleceksin yani
evet doğru dürttüm su yazdın
Kurabiye sevmem
Süt bence sjdjrj
Çay olur
Çay.
E süt tabii
Çay tabikide başka bişey gitmez
Çay ile
Şalgam alıyım ben 1 bardak
Süt net
Zevk suyu
Böyle soruya böyle cevap 😝
Kadınlarımız da sapık
Bunuda yaptınız aw
ben yapmadım yiaaaa
Meme sandım ilk
okumadın mı kurabiye yazıyor
Okudum evet ama memeye benziyor
Food pоrn
soru başlığı p*rno değil yeme-içme
Pоrnoda yiyorsun içiyorsun
iyi tamam sen ye bakalım çanakkale de havalar nasıl
İzmire geldim
neden çanakkale sıktımı seni
Çanakkalede kız kalmadı
aman bak dikkat et karın okumasın bunları sonra başın derde girer
Başımız derde girerse seni karım yaparım
önce karını boşaman lazım
Evli miyim
istersen senin adını karının adını kızının adını da vereyim kayınpederin para yiyicisi
Nerede yaşadığımı bil evli olduğuma ikna olacam
Kola
Göğüs memesi ucu gibiler.
Şeftali suyu
Çay.
Meme gibi süt içerim
Bune
kurabiye görmüyormusun?
Hı hı ondan
Sutt
Zevk suyu
soru başlığı cinsel hayat değil
Ama görsel peki
kurabiye bak yorumlarda göreceksin kimin kurabiyesi
Memeye benziyor ama
Güzel memeler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar