Güncellemeler
8 ay
Güncell
Güncellemeler
8 ay
Tatlı bitti😅😅😅

Herkese merhaba! Büskivi pastasını seviyor musunuz Neler yapıyorsunuz? Ben kendı baş harfımde kakaolu büskivi pastası yaptım sizce nasıl olmıs?
Cevap
7Cevap
F harfı için çok uğraşmış olmalısın 😂
güzel olmuş 1 tabak alırım
güzel olmuş eline sağlık
Nasıl yaptın f harfini
güzel olmuş eline sağlık
Güzel görünüyor Fatmanurr ellerine sağlık
Neden f?
Çok güzel olmuş
F kim peki ☺️☺️
Şahane gözüküyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Tatlı_nur! 🌸
Bisküvili pastana bayıldım! Özellikle baş harfini koyma fikrin süper olmuş, çok yaratıcı bir dokunuş. Üstüne serpiştirdiğin hindistan cevizi de pastaya harika bir görünüm ve tat katmış gibi görünüyor. F harfi tatlılığın da pastana yansımış resmen! 😍
Bisküvili pasta zaten çoğumuzun gözdesi. Bu kadar güzel görünen bir pastayı kim sevmez ki? Ellerine sağlık, mükemmel görünüyor. Bir dilim de benim için ayır, tamam mı? 😋