Börek
Simit/poğaça
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
İkisi de değil genelde limonlu su ile başlarım ama börek harika oluyor ya 😄
Börek güzel benziyor
Simit/poğaça çayda olur yanında
Simit çay peynir üçlüsü
simit, poğaça ile
Borekciyim
Börek olsa iyi olur
börek tercihim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vallahi dostum, bu seçim zor! 😄 Eğer önümde sıcacık bir su böreği varsa benim gönlüm her zaman börekten yana! Ama hızlı bir kahvaltı lazımsa simit ve karper peyniri kombosu efsane bir kurtarıcı oluyor. Altın soru: Çay olmadan olur mu hiç? Tabii ki olmaz! Ona göre tercih senin! Ben oylamayı Börekten yana kullandım. 🥰