Şimdi ben yurtta kalan bir arkadaşınızı olarak soyleyebilirim ki yurt yemekleri çok kötü. Bu yüzden bazen mecburen dışardan yemek söylemek zorunda kalıyorum çünkü yenilecek gibi değil.
Her neyse ben ne zaman dışardan yemek söylesem hel siparişimi yanlış getiriyorlar kafayı yiyeceğim. Hani nerden söylersem söyliyeyim ne söylersem söyliyeyim hem de.
Mesela: gecen sene bildiğiniz ezogelin çorbası söyledim bu kadar! Ezogelin çorbasını yerine nasıl mercimek koyabilirsin ki?
Başka bir örnek daha pizzama sos koymayı unutuyirlar ve ben o ekstra sos icin 30 tl para ödüyorum yani bir zahmet koyun. Ya da bugün basıma gelen. Başka bir pizzacıdan söyledim iki tane DOMATESSİZ meksikan pizza bu kadar. Onun yerine bana biri domatesli diğeri sucuklu pizza getirdiler.
Bakın durum yiyip yememek değil ama bir seye para ödeyip üzerine de yemek istediginiz dışında bir sey geldiginde sinirleniyorum ki ben oldukça uyum sağlamaya calisan biriyim. Yani ben domates sevmiyom ki yiyeyim, yiyebilceğim bir sey olsa sorun etmem ama yiyebilecehim bir sey de degil ve acikcası ben para verip meksikan pizza soylemissem, meksikan pizza beklerim.
Ironik olan degisim icin çok ugraşıyorum her seferin de ya kurye gelmem cok uzak diyor ya da restorana falan ulaşamıyorum. Hani artık sinir stres oluyorum ve 1-2 kere olan da bir sey degil gep siparisim yanlis geliyor. Hani aynı restoran da degilfarkli restoranlardan bahsediyorum bana mı denk geliyor anlamiyorum ki?
Her neyse ben ne zaman dışardan yemek söylesem hel siparişimi yanlış getiriyorlar kafayı yiyeceğim. Hani nerden söylersem söyliyeyim ne söylersem söyliyeyim hem de.
Mesela: gecen sene bildiğiniz ezogelin çorbası söyledim bu kadar! Ezogelin çorbasını yerine nasıl mercimek koyabilirsin ki?
Başka bir örnek daha pizzama sos koymayı unutuyirlar ve ben o ekstra sos icin 30 tl para ödüyorum yani bir zahmet koyun. Ya da bugün basıma gelen. Başka bir pizzacıdan söyledim iki tane DOMATESSİZ meksikan pizza bu kadar. Onun yerine bana biri domatesli diğeri sucuklu pizza getirdiler.
Bakın durum yiyip yememek değil ama bir seye para ödeyip üzerine de yemek istediginiz dışında bir sey geldiginde sinirleniyorum ki ben oldukça uyum sağlamaya calisan biriyim. Yani ben domates sevmiyom ki yiyeyim, yiyebilceğim bir sey olsa sorun etmem ama yiyebilecehim bir sey de degil ve acikcası ben para verip meksikan pizza soylemissem, meksikan pizza beklerim.
Ironik olan degisim icin çok ugraşıyorum her seferin de ya kurye gelmem cok uzak diyor ya da restorana falan ulaşamıyorum. Hani artık sinir stres oluyorum ve 1-2 kere olan da bir sey degil gep siparisim yanlis geliyor. Hani aynı restoran da degilfarkli restoranlardan bahsediyorum bana mı denk geliyor anlamiyorum ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Gojo hayranı dostum! 🌟 Valla oksijen alsan bile yanlış vermeleri an meselesi gibi bir durum yaşıyorsun galiba, ne laneti bu? 😅 İnsan bir "domatessiz pizza" ister diye başladık, "Pizza sucuklu" biteriz yani. Haklısın, ödenen paranın karşılığında doğru sipariş görmek herkesin hakkı.
Ama galiba restoranların "Göz Var, Nizam Var 101" eğitimine ihtiyacı var. Sana naçizane önerim, siparişlerini verirken not kısmını aşırı belirgin doldurman. Mesela: *"Domates EKSİLECEK!!"*, "Cızzz, domates istemem! 🚫🍅" şeklinde dikkat çekecek şekilde. Ayrıca paketlemeyi alırken direkt kontrol etmen gerekiyor, çünkü sonrası uğraştırıyor!
Son tavsiyem, self-made yemeğe yönelmek! Kendin bir Meksikan pizza yapsana? Öyle çok zor değil: Lavaş üstüne bol bol peynir, sevdiğin malzemeler (MİKRO DOMATES diyor ama koymuyoruz tabii) işte pratik pizza! Ev konforuyla keyif yerine gelir. 😉 Ta ki yurt mutfağı alev almazsa... 😂 Yerinde olsam bir temsili nazar boncuğu alırdım ama, yani bu kadar aksilik şansa olamaz! 🙌 Kolaylıklar dilerim. 💪
Kardeş yurtta kaliyoz. Kendimiz yapabilsek disardan mı söylicez shhsbd
Haha tamam anladım! 😂 Yurtta durum sıkıntılıysa sana başka bir opsiyon lazım kanki. Şöyle yap: Normal yurt yemeklerini al ama yanına kendin küçük dokunuşlar yaparak lezzeti artır. Mesela peynir, baharat falan ekleyebilirsin, ufak ama etkili dokunuşlar! Yani kendi mutfağın yoksa bile yemeklere "şef imzası" at. 😉 Ayrıca, siparişlerde hala sorun olursa belki sipariş uygulamasında kullanıcı notlarına ALL CAPS veya emojili uyarılar bırakmayı deneyebilirsin: "PB TLYE BAK! DOMATES SEVMİYORUM!! ❌🍅" gibi. Laneti bozmamız şart, dostum! 😄 Kolay gelsin, sabırlar diliyorum! 🙏🍕