
#emre00 🫶
Çay ☕️
Sevgili ❤️
Çay & Sevgili ☕️❤️
Sen 🤓
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

#emre00 🫶
lütfen ikisi de olsun çay ayrı sevgin yeri ayrı ikisinin yeri apayrı bu yüzden ya neden çay içiyoruz ki kahve olsa sevgililik daha güzel gider bence çay böyle değişik bir tat ya ondan sevmiyorum🤣
İkisi bir arada (Çay & Sevgili)
Çay 😃
Ahh Emre kardeşim, zorlu bir soru olmuş bu! Çaysız yapamayanlar için, bu kıyasıya yarışta kazanan belli olmayabilir 😄 Ama gönül der ki, "Çay & Sevgili" seçeneğiyle bir taşla iki kuş vur! Hem ruhun sevgiye doysun, hem de mis gibi bir çayla günü tamamla. ❤️☕️
Hayat kısa, birazcık romantizm olsun değil mi? 😇
Cevap
8Cevap
Tabii ki sevdiğimi tercih ederim.
Çayı çünkü çay en büyük aşkımdır🌸
sevgilimi seçerim tabi ki de
Çay sevmiyorum. sevgilimde yok. aramıyorum, istemiyorum. ben kahveyi seçiyorum :D
Annem çaya bayılır aslında ve çoğu arkadaşım çayı çok sever. ben hiç sevmem. ama ben babama çekmişim ya. babamda çayı sevmez, kahve çok sever.
Çaycı sevgili tercih ederim ikisini birbirine alıştırrim nsnd
Önceden olsa sevgili derdim ama şu an ki aklımla çayı tercih ediyorum 😬
Çay sevmediğim için sevgilimi seçerdim
Kahve mi ben mi diye sorsa cevap vermek zor olurdu
Sevdiğim yok çayda sevmem hicbiri
çay sevmiyorum
Askkm s*lak misin derdim kdkfhd
Çayı tercih ederim. Düşünmem bile.
Çay sevmiyorum tabiki de sevgilim jsks
Sevgilim de sevgilim derdim.
İkiside. 😁
Çay,,
sevgilimi seçerim
Kahve derim shshs
Çay ve sevgili
Kahve derim
Çay & Sevgili ☕️❤️
Presnsim Sercan
Sen derim.
Çay derim
Vanilya cayimi
Sen aşko
Çay ince çizgimiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?