Ya ilk defa kendime üşenmeidm çay demledim🥳 kahvekolik biriyim azaltayım dedim şimdide çaykolik oldum iyi mi😅😅 birde şekerli içiyorum , acı sanki biraz çay cinsi

Ya ilk defa kendime üşenmeidm çay demledim🥳 kahvekolik biriyim azaltayım dedim şimdide çaykolik oldum iyi mi😅😅 birde şekerli içiyorum , acı sanki biraz çay cinsi

Evet severim çay içmeden kendime gelemiyorum. Çaykurun sarı paketli çayı hojdır, üstüne bi tutam da ceylan çayı (kaçak çay 😅) güzel aroması oluyor.
Şekeri azaltarak bırakınız lütfen.
Sarı olan turist çayı ever o iyi. Şwmerde inşallah bırakırom
ah be ablam bide yazabilsen çok şey anlatacakmışsın da neyse hehehehe :D :D
Nezaketen dm. den sormak istedim ama, buraya yönlendirdin.
Sabah gizli şekilde bi bayan sanaldan eşini aldattığını yazdı,
Ben bi yorum yazdım,
Sen , gizli üye gibi beğendin, bana öyle düştü bildirim
Şaşırdım, gerçekten yaramazlık yapan biri misin?
Hani bugün ne pişircen v. b. bir kaç komik diyalog olmuştu senle..
Evet hatırladım, eşiöi aldatıyoeum sorusuna aslınd anoröalmdeğilmbi bir soeun olmalı gibi bir yorum yapmıştın, kendimce doğru buşdum. Yoksa neden evli biri aldataınki anlamında. Ben kendi yorumumdada sebebini sordum neden yaptın diye. Burada boş vakitlerimd etakılıyorum ve bu arakar geröekten fazla sardı burası , ama bir amacım yok , çok spesifik soeular sormam , günlük hayatımla ilgili şeyşer işte. Evimle , eşimle , çocuklarımla ilgiliyim. Karakterim bu soru görüşlerimd eşahsıma ait hepsinin arkasındayım.
Cevap
23Cevap
Sanki dünyanın en zor işini yapmış gibi ne o haller biz hergün ilk iş olarak yapıyoruz çay demlemeyi😂
Ama ben alışkın değilim işte😅
Cay iyidir ama olcusunde. Cok demli olmamali birde seker kullanilmamali. Limonlu cayi dene
Limonlu olanj akşam içiyprum
Sabahta olsa seker kullanma. Bi aliştin mi daha sonra istesen de seker kullanamiyorsun
dolaplarına desen çalışmışsın. enteresan geldi. tezgah malzemeni beğenmedim.
Ben çizmedimki dolaplarım biraz retro öyle desenleri kendineden
anladım. :)
kahve tercih ederim
İnsan sabah ne içmeye alışırsa onu içiyor. Kahve derken hangi tür kahveler ilk tercihiniz oluyor?
çay sevilmez mi ya, kaç şeker atıyorsun o bardağa
Bir kaşık
o yok gibi zaten, bırakmak istersen yarıma düş, sonra da atıp karıştırma
Çay özel bişeydir kahve gibi düşünmeyelim çaycıda yapma çayı bence bir kaç püf noktasını da kaparsan başka bişey olur
Püf noktası nedir
Kek nerde kek 🤣🤣
Valla o artık içimden ne zaman gelirse. Baskı altonda yapamıyoeum😅
Çaysız kahvaltı yapmam afiyet olsun
Teşekkürler🌺
Çaysız olmaz çok severim
Bende alışıyorum işte
Yani kıyas etmek zor ama buna alışıcam artık
Severim ellerine sağlık afiyet olsun 😃🙏🏻
Teşekkürler
Günde 50 bardak içiyorumdur herhalde
Çok yahu
Çok evet bazen midem ekşiyor Ama önüme çay gelince de yok diyemiyorum
Afiyet olsun. Öyke aman aman çay tiryakiliğim yoktur
Çok sevmiyorum ama içiyorum.
Afiyet olsun. sevmem çok
Gaziantep liyim ve bizim vurda çay sevilir sabahları 5 bardak ancak keser beni
Günaydın, severim çayı ☕
Afiyet olsun
Sağol
Yok , ben tek içiyorum
Askıntı olma lann , uzatma..
Nezaketen yazdık suyunu çıkarma
Severim evet
Tiryakisiyim..
Çay severim fakat kahve candır..☺️
Seviliyor mecburen 😀
Çay en sevdiğim
Afiyet olsun
Seviyorum
Seveyruk
çay severim
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?