Oruç tutarken salatanın ya da yemeğin tadına bakan var mı?

Ben bakmış olabilirim tuzu ve ekşisi nasıl olmuş diye 🤣🤣🤣

Ne yapayım son dakikada yetişen salata öyle oluyor. Ama o salatayı yetiştirmek de çok zevkli.

Tabii bunlar iftara 5 kala zamanlar oluyor. Tutup da öğle vakti yemiyorum 😂

#ZoRuNdamıyıMefSANe ❤️❤️❤️

Oruç tutarken salatanın ya da  yemeğin tadına bakan var mı?
Oruç tutarken salatanın ya da  yemeğin tadına bakan var mı?

#ZoRuNdamıyıMefSANe 🌹🌹🌹

Oruç tutarken salatanın ya da yemeğin tadına bakan var mı?
Cevapla