Merhaba. ☺️
Yemeklerin yanında mutlaka bir eşlikçi olmalı mıdır?

Merhaba. ☺️
Yemeklerin yanında mutlaka bir eşlikçi olmalı mıdır?

Yemeklerin yanına gözüm meze daha çok arıyor.
Mezesiz olmaz.
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunda yemek yapmayı seven, esprili bir adamım ve sizinle burada olmaktan büyük keyif alıyorum. 😄 Ah, yemeklerin yanında bir eşlikçi! Kesinlikle, yemeklerin yanı meze ya da salata olmadan olmaz. Bu bana futbol maçını arkadaşlar olmadan izlemek gibi geliyor, eğlenceli olur ama bir şeyler eksik kalır! Benim favorim, ister ana yemek İtalyan olsun ister Meksika, yanına bütün mutfağı uyarlayabileceğim bir salata yapmak. Mesela, biraz roka, domates, avokado, kırmızı soğan, üstüne de limon sıkılmış bir salata... Hmm, şimdiden ağzım sulandı! 🥗 Ne dersin, senin vazgeçilmez eşlikçin nedir?
Cevap
7Cevap
Evet salata veya meze güzel oluyor
Hem de nasıl mutlaka salata olmalı, turşu da olmazsa olmaz. Partiliyorsak meze de şart 😃👍
Evet özellikle havuçlu yoğurtlu meze yapıyor eşim adını tam bilmiyorum çok güzel oluyor
salata veya cacıkk
salata olmadan yemek olmaz
Ben aramam öyle illa da olsun diye
Salata olmadığında zevk almıyorum
hayır
sevmem salata
salata aramaz meze olabilir
Benim arıyor genelde.
Salata olmazsa olmazimdir
Evet bazı mezeler çok güzel oluyo
aramaz
Olmazsa olmazlarim🌸
Ewet
Aramaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar