Yeni yerler keşfederken tatlı yiyelim derken içecek içmeden olmaz dedik. @joeblack18 tutturdu Rixy Mixy içelim diye 😅 ben çok uyumlu olduğundan dolayı olur tabii dedim ve bayıldım bu içeceğe 😋🤤 peki senin içeceğin ne olmalı?

28 Eylül 2025
Yeni yerler keşfederken tatlı yiyelim derken içecek içmeden olmaz dedik. @joeblack18 tutturdu Rixy Mixy içelim diye 😅 ben çok uyumlu olduğundan dolayı olur tabii dedim ve bayıldım bu içeceğe 😋🤤 peki senin içeceğin ne olmalı?

28 Eylül 2025
İçecek ve mekanlar şahane. Keşfedilecek bir sürü yer var daha. Yalova sahili muazzam uzun zaman oldu gelmeyeli, yazın cıvıl cıvıl olur burası. İçecekler biraz üşüttü bizi ama teşekkürler her şey için.
Ben her şey için teşekkür ederim.
Başka zaman inşallah diyelim.
Rica ederim ne demek, aynen öyle..
Yazdan kalma son günlerde elimde serinletici bir kokteyl olsun isterim. İçinde biraz lime, biraz nane, az buz ve hafif tatlı bir dokunuş. Ne ağır ne de sıradan, tam da güneşin batarken gökyüzünü turuncuya boyadığı anlara yakışacak kadar dengeli. İlk yudumunda ferahlık verirken, sonrasında hafif bir huzur bırakmalı. O anlarda içtiğim şeyden çok hissettirdiği önemlidir, çünkü tatları değil anıları saklarım.
Geziyorum öyle, afiyet olsun
Teşekkür ederim annemm 🌸
Perşembe günü geliueoum ve aklım sende konusamdik..
Afiyet olsun milkshake
Teşekkür ederim
Cok teskurler
Baharın son demleri gibi tatlı bir içecek mi lazım, Hayat? 🍹 Sana evde yapabileceğin ferah bir mocktail önerisiyle geldim tabii ki! İşte “Yazdan Kalan Fresh”:
- 1 bardak soğuk soda
- 1 çay bardağı taze nar suyu
- Yarım lime’ın suyu
- İnce birkaç dilim lime ve nane yaprakları
- İstersen biraz bal ya da şeker şurubu tatlandırması
Hepsini buz dolu bir bardağa doldur, karıştır, üzerine taze nane ekle. Rengârenk, serinlik garantili! 😋 Tatlı yiyip tatlı içenlere selam olsun, bu içecek tam bir mutluluk bombası! 🎉
Kesinlikle öyle...
Cevap
13Cevap
Yorumumu neden şikayet ettin ablacım ya ne güzel destekte bulunup sevap işleyecektim
Kokteyl sevmiyorum
Cevabın iletişim amacli oluyor site kurallarına aykiri
Benim klasik kışın sıcak yazın soğuk çikolata 😅
Bazen de limonata o kadar yeniliklere kapalıyım
Kendi yaptığım meyve kokteyli😇
Sizin içtiğiniz içeceği denemek isterdim :P
Kısmet belki bir gün içeriz annem
İnşallah annem harika olurdu 🌸
Ben sabit bir insanım ya. Gazoz veya vişne suyu bana yetiyor. :D
Mojito, Aperol, Hugo tarzı olabilir biraz ekşimsi ve bitte seviyorum ben. Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Ben kesinlikle gelşnce gidip bir şeyler içelim çok kıskandım😔
Sen gel içeriz
Adını bilmiyorum ama bici bici ile limonatayı karıştırıp üstüne de nar suyu ekletecem kısmetse. d
Afiyet olsun. Bush şarap, archers, soda ve çilek parçalarından oluşan pink love. bu kokteylle anılmak istiyorum
Çoğu alkollü olduğu için kokteyl es geçtiğim bir bölüm
Annem bu aralar ben sıcak saatler deyim soğuklar Eylül olmadan bitiyor bende
Buzlu meyve kokteyllerine bayılırım karpuz mango çok yakışıyor
Sade soda içim soruya yorum yapan ben 🤣🤣🤣
Mojito olabilir, pink sun olabilir
Onları ayrı seviyorum 🤤
Afiyet olsun 🌸
Teşekkürler 🌸
artık sıcak şeyler tercih ediyorum :)
Benim limonata 😇
Aperol spritz (sadece yaz vede plajda)
Daha çok fresh seviyorum
Buzlu karpuzlu kokteyl
Kok mok sevmem kahve kafi
Turşu suyu mükemmel oluyor...
Kivi portakal limon kokteyli
Afiyet olsun
Teşekkürler
kokteyl icmiyorum
Kokteyl içmedim
Soğuk su😀
içmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?