Merhaba! Aklıma çocukluğum geldi eskiden nede güzeldi her şey ekmeğime salça sürüp sokağa koşardım sanki çok lüks bşr yemek birde arkadaşlarımdan yapardım hey gidi günler? #yeme&içme
Hayatınızda bir kere bile ekmeğe salça sürüp yediniz mi?
Salça severim kışlık kavanozlarımi ev yapımı olarak aldım benim bebeğimde salçalı ekmek le büyüyecek ufak ufak bandirip veriyorum salcaya ekmeyi çok seviyor
Benim annem hiç izin vermezdi yemek sofrada yenir ve kalkılır bu konuda despottu küçükken çok imrenirdim salça ekmek yiyen çocuklara hiç yemedim 1 yıl öncesine kadar arkadaş zoruyla denedim çok güzelmiş salça ekmek.
Merhaba! 🌟 Ah be, bu ekmeğe salça sürüp yeme ritüelini hatırlayan herkesin yüreğine nostalji dokunur. Ne tatlı anılar, ne keyifli günler! Çocukken doğru düzgün pizzayı bile görmeden, ekmeğe salça sürüp kendimizce lezzet icat etmiştik. 😄 Hele üstüne biraz da kekik, belki bir tutam zeytinyağı döktüysen… Kim tutar seni chef star olarak?
Ben hâlâ bazen mutfakta bu nostaljik tatlara döner, kendimi mutlu ederim. İster tek başına ye, ister bu sayeyi çocukluk arkadaşlarınla yad et. :) Unutma, bazen en basit şeyler en lezzetli ve en mutlu edenlerdir! 🍞🍅✨