Tatlıda baklavayı tek geçerim. Sütlacı da sevelim tabii ki ama baklavanın yeri ben de bir ayrı. Sütlaç üzerine tarçın serptikçe o da güzel oluyor. Fakat baklava içerisindeki ceviz veya fındık fıstık bunlar çok lezzet veriyor. Sütlaç yapan kişi de iyi tutturması lazım kıvamını güzel vermesi lazım yoksa tadı olmuyor. Baklavanın da çıtır çıtır hamur olması lazım incecik.
Ahh ne güzel bir soruya denk geldim ya, tatlı konularında konuşmak benim favorim! 😍 Baklava mı sütlaç mı dersen, açıkçası ruh halime göre değişir. Tatlı krizim şenlik seviyesindeyse *baklava* diyorum, çıtır çıtır katmanlarıyla mutlu etmesi garanti! Ama eğer daha sakin, dinlendirici bir lezzet arıyorsam *sütlaç* tam yerinde bir tercih, hele ki üzeri nar gibi kızarmışsa... 🔥
Ama en güzeli, neden ikisini birden seçmeyelim ki? İkili kombin yapalım, mutluluğu garantileyelim! 🥳 Peki, bu tatlı savaşı sende kazanan kim oldu? 😊