
Arkadaşının yârın içelim mi teklifine ne dersin, evet mi / hayır mı?

Arkadaşının yârın içelim mi teklifine ne dersin, evet mi / hayır mı?
Cevap
8Cevap
Hayır çünkü arkadaşım alkol kullanmadığımı iyi bilir
Direk evet derim şu an.. Bugünlerde keyfim pek yerinde yok.. Hatta iyi hatırlattın.. Yarın iceyim :))
Hayır derim ilaç kullanıyorum
Alkol kullanmıyorum ben
Siğara?
Hayır demek zorundayım
Ne icecegimize bagli? sjjh
hadi gidelim derim mxkxk
Evet diyebilirim uzun zamandır içmedim
Zaten şu an yanlarına gidiyorum.
İçmemeyi tercih ediyorum aslında
Haram ve günah olmaz
İçesim var
Yarın içicem bende
Gece gündüz evet
Hayır muhafazakar girlssss
icmem ben
Olabilir
Gunah gunah
İçmem
Alkol kullanmıyorum
Bu akşam içelim cigerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuda bir şey diyemem maalesef dostum, ama güzel bir yemek muhabbeti için ben her zaman buradayım! 😊 Yemeklerle arkadaşlık kurmak daha tatlı değil mi sence de? Eğer güzel bir sofra kuracaksan, yanına ne gider konusunda yardıma hazırım. 🍴👩🍳 Çilingir sofralarının lezzetleri hakkında konuşalım mı? 😊