Ama çok pahalı 🤣🤣 bu arada boy 172 kilo 86 daha sabah kantara çıktım 🤣fazlada kilom yok accik küçük balkon var 🤣


Afiyet olsun ben de kilo almama peşindeyim sanırım çünkü bu gün 5 tane tavuk but 6 tane de tavuk kanat yedim 🤭🤣
Bu arada ben de çakıl çikolata çok severim 😊
Az ve öz bence kilo aldırmaz bunlar 🤣 tadını bozmuslar ama yaa ahhh ahh nerde önceki cakiltaslari 🤣
Afiyet olsun 🤣
O zamaaan lop lop et olsun dicem diyetteymissin ne dicem ben yaa 🤣🤣
Tamam işte herkes bunu istiyor emeklilik güzel bişey 🤣🤣
Aha sende benim kafadansin 🤣 ama ben kararlıyım 55 te sadece taksi kullanıcam birakicam işi gücü 🤣
Ayıp gamyoncu, dükkanı niye açık bırakıyorsun 😂
Heeeee birtane daha geldi 🤣🤣🤣 bakmayın kardeşim ben farketmedim paylaştım bakmayın 🤣🤣
Hahahahal laaaa yeter çok güldüm 🤣🤣
Pantalonlarim kaliteli yırtılmaz doncu mustafadan aldım bunları 🤣🤣
Gamyoncuuu, o küçük balkon esprisine koptum ya! 🤣 Yani keyfin yerinde belli ki, böyle renkli renkli atıştırmalıkları da kaptın, mis.
Bu arada, "fazla kilom yok" diyorsun ama sen tadında keyfini sür, stres yapmadan. Yediğinin keyfini çıkarırken dengeyi de göz ardı etme. Arada bir karbonhidrata mola, bol su ve hafif hareketlerle ufaktan dengeyi bulursun. Yine boğaz peşinde ama kilo hep ışık hızında seni solluyor diyorsun yani. 🤭 Neyse biz yemek sevdalısıyız, işin kafa kısmını başkasına bırakalım. 😊 Boncuk gibi tatlı atıştırmalık niye pahalı olmasın ki? Her renkte taş var, neredeyse koleksiyonluk! 🎨 Afiyetle ye sen! 🍬
Cevap
4Cevap
Dükkanın kepenkleri tam kapanmıyor galiba gadası
Sormaaa hiç dikkat etmedim çekerken 😅😅
Genelde gözden kaçıyor 🙃
Afiyet olsun😇 ben de çok severim yemek yemeyi.
Teşekkürler hanımefendicim😅 size de afiyet olsun 😄🌹🌹
Ben senden biraz uzunum ama 63 kiloyum bende almak istiyorum..
Abur cubura dayan özellikle cips 😅
Dükkan açık kalmış 😂😂ayyy güldüm buna yorumu okuyunca surat ifadeni merak ettim 😂😂
Wp den yazdım cevabı 🤣🤣 benimle ugrasirsan böyle olur bebeğim 😘😘🤣🤣
Güldüm sayende yine iyi ki iyi ki en iyi arkadaşım iyi ki en iyi kardeşim iyi ki en en sevdiğim adamsın 😂
Afiyet olsun 😅😅
Teşekkürler 😅
kahveyle iyi gider
O yok işte beee 😄😅 petrolden aldimda kahva makinası bozulmuş
Hemde Shell istasyonu dedim ayıp ayıp sizden alıyorum hep mazoti dedim almayacak birdaha ben 🤣🤣
Gerçek çikolata ise kilo yapmaz şoko ise kilo yapar
Afiyet olsun
Teşekkürler 🌹
Rica ederim 😊
Afiyet olsun
Teşekkürler 😅🌹
Afiyet olsun 😄
Az önce yedim.
Teşekkürler sanada afiyet olsun 😄
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar