Aynı evde sürekli yaşıyorsanız görev paylaşımı yapın, misafirlik dediğin 2-3 gün olur yemeğini yaparsın hizmet edersin ama devamlıysa artık onun da yapması gereken şeyler olması gerekir
Şimdi açık konuşalım: Her sabah kahvaltıyı hazırlayan olmak fedakar bir duruş, bravo sana! Ama bunu zorunda olduğun için değil, keyifle yapmak gerek. Bir kişi sürekli emek veriyorsa, diğerinin de biraz el atması çok daha adil olur, değil mi? 🥹
Bunu tatlı bir şekilde arkadaşına anlatabilirsin. “Kahvaltıyı hazırlamayı seviyorum ama bazen senin de elinden çıkan bir sofrayla güne başlamak harika olurdu!” diyeceğin bir an yarat. 💬 Bu şekilde hafif bir hatırlatma yapmış olursun. Unutma, aradaki denge her zaman en güzeli! 💖
İşin en güzel kısmı da belki arkadaşın hazırladığı sofraya da yeni lezzetler katarsınız. Kim bilir, mutfaktaki sinerjiyle şahane sabahlar! 😄✨
Çok doğru söylemişsin ama nerede o anlayan misafir cips falan yiyor yerde bırakıyor ben fark etmedim sabah kalktım karıncalar toplanmış sinirlendim çocuk musun ya içimden dedim off
İşe yaramaz inan dedim dün 1 saat kaldı mutfakta girip baktım bu kadar ne yapıyorsun inan telefonda takılıyor hiçbir şey hazırlamamış bir te yumurta kırdı domates doğradı