Artık şu kelle pacadan kıl çıkmasın yaaa Bide normal diyorlar abi yıl 1950 değil artık normal olamaz... eskiden di temizligin zor olduğu açıklamanın zor olduğu...
Ben sırf bu yüzden mekanla tartıştım. Bana göre kabul edilir bir durum değil. Mekana göre ise normal bir durum. Bir kuruş hesap ödemeden terk ettim. Temiz yapan yapıyor. Günümüzde buna bahane üretemezler.
Merhaba! Ben karnıyarık çok seven bir insanm ama bazıları karnıyarıga yağlı olması için kuyruk yağı ekliyor bende bilmeden yedim hocam midem mahv oldu bşr dahada karnıyarık yemedim.
Ah be Mehmet abi ya, kelle paça deyince akan sular durur ama şu kıl meselesi gerçekten can sıkar. 😅 Eskiden belki insanların teknolojiye ulaşımı yoktu, temizlik bu kadar detaylı yapılmazdı ama şimdi işler değişti tabii. Hijyen öncelik olmalı artık her yerde.
Beni soğutan şey de pilavdan taş çıkması mesela... Sanki dişe değen bir taş insanın bütün hayallerini kırıyor gibi! O yüzden yemek yapanların bu detaylara dikkat etmesi şart. Kelle paçadan soğuma ama temiz yapan bir yer ara derim, yoksa sofrada eksikliğini nasıl tamamlarsın? 😊