Yani şair burada diyor ki neli Pizza seversin jsjss aynı soruyu sormuşum soramıyorum aynısını
Sizede yazıklar olsun bir İtalyan manita bulamadınız bana jsjshs pizza diye diye öleceğim jdjsjss

Yani şair burada diyor ki neli Pizza seversin jsjss aynı soruyu sormuşum soramıyorum aynısını
Sizede yazıklar olsun bir İtalyan manita bulamadınız bana jsjshs pizza diye diye öleceğim jdjsjss

Eğer şu anda Pizza sipariş verecek olsaydım klasik ama lezzeti bir tercihte bulundurdum bol malzemos pizza. Sucuk sosis Mısır mantar zeytin ve bolca mozerella peyniri. Sucuk biliyorsunuz Türk damak tadının vazgeçilmez lezzeti. Sosis hem lezzet hem de doyurculuk katar. Mısır pizzaya tatlı bir dokunuş ve çıtırlık katar. Mantar lezzeti zenginleştirir. Zeytin pizzaya tuzlu ve aromatik bir tat verir. Mozarella peyniri bir pizzayı Pizza yapan erimiş peynirdir bana göre.
Vallahi sen bu pizzaya aşktan da çok bağlanmışsın! 😄 Ama pizzaya kim hayır diyebilir ki? Şimdi bu fotoğraftaki gibi enfes bir pizza yerine sipariş hakkımı kullanacak olsam, şöyle bir malzeme şovu yapardım:
- Bol mozzarella peyniri 🧀
- Lüle gibi çekilen mozzarella bir şart!
- Kavurmalı, biraz kapya biber ve tanelerle parlatma ;;
siliter
Bana bir pizza yapsan urlaya geliyorum dur jsjss
Senin canını yerim
Cevap
21Cevap
Sucuk, yeşil biber, domates, mantar, kırmızı köz biber, az miktarda ince soğan, mozzarella
karışık olabilir fark etmez bana.
Barışım var senle bir hayalim 😃
nasıl bir hayal ablam merak ettim :D
Hamburger yicektik unuttun mu
aa evet unutmadım inşallah buluşuruz bir gün ablam istersen tabi
Nedecen elin İT-alyanını kebap lahmacun neyinize yetmiyor. Pizza aşkı yüzünden kebabın boynu bükük lahmacunun içi acı dolu.
Onu ben evde yaparım 😃
Ama o yapsin 😃
Sorun Pizza mi sence😃😃kötü kötü konuşturma beni sil sonra bunu sjsjsjs
İt olmadi jdjss
Şu yorumu silsene😃
Görsel bebeğim annemle hep onu yiyoruz 😎 sana orçoyu ayarlayalım inci kuşum sana İtalyan 🍕pizza dükkanı açsın 😄
Açsın ya jsjsjs😃😃
Bak ben de zayıfladım son halimi pp bıraktım orçoyu ayarla pizzaları bedavaya getirelim 🤣
Üfff kaç kg gitti
benim kilom her zaman 48 sdfg sen hatırlıyor musun dört sene önce ben burdaydım o zaman kilom 63 tü baya vermişim nasıl verdim hırsımdan 😀
😃Harika bir hırs 10 kg da ben verdim sonunda onu sabitledim
Çok iyi 🌠kilo güzel değil bence ben sevmiyorum çok. Boy kilo indeksinde tamsa bebeğim fizik olarak çok güzel görünüyorsun gerçekten
Bol malzemeli seçiyorum her daim, eğer yoksa diğer pizza türlerini bedava verseler yemem
Verirlerse al ben burdayım 😃
Olur peki :D
Margaritta bu arada canımı pizza çektirdin çok kötüsün İnci
Benimde aşırı cekti biliyor musun jsjss
Pan pizza ile normal orta boy pizza arasında boyut farkı var mı
Pan Pizza ne demek şimdi duydum
ben de hiç yemedim de dominosta görmüştüm sölicektim bir ara normalden daha kalın oluyormus bide tavada pisiyormus galiba
Aaa ben bir bakayım ona
Yahudi sermayeli ve direkt İsrail ordusuna destek veren kola içmezdim mesela.
Foto alıntı dur ya
Alıntı bile olsa nahif olmalı insan. Müslüman olmaya gerek yok, biraz vicdanı, hissiyatı olan birisi, kalp taşıyan birisi şu siyonist firmanın reklamını yapmaz.
İçtiğin her yudum da masum bir bebeğin kanı damlıyor, her serinlediğinde biri ateşler içinde ağlayarak can veriyor.
Bu foto her yerde ben pizzaya vurgu yaptım bebek katili demediğin kaldi bunu haketmedim ben
Bebek katillerinin reklamını bilinçsizce yapan birisi, onlardan farksız oluyor.
Her pizza yediğinde yanında kola içmek istersen, bir avuç buğday için yalvaran, dilenen ağlayan bir çocuğu düşün.
Ki o çocuğa nişan alıp sarı iğrenç dişleri göstererek vuran bir siyonist askeri sayende bir öğün daha yemek yiyecek. Yaptığın reklam o katilin sonrasına katık olacak.
Yazık, cidden yazık.
Şimdi ben tüm bunları dememiş gibi davran ve benim yorumumu sil. Görmezden gel ve siyonizme dolaylı yoldan desteğini esirgeme.
Mevlüt Kandil'in kutlu olsun.
Bir dahakine daha dikkatli olacağım neden sileyim benim gibi bilinçsiz şekilde davranan biri de okusun bana ders olsun seninde mevlut kandilinin mubarek olsun
Görseli değiştirdiler adminlere rica etmiştim
Pizzada Mozarella peyniri, kuru domates, jalepeno, darı, irişkit, dana jambon, ve taze reyhan severim :))
Ettiğim laflar için özür dilerim. Duyarlı olmana ayrıca sevindim. Sana yakışmamıştı, böyle daha iyi oldu.
Ben özür dilerim dikkat etmeden öyle rastgele foto seçip bu konuda daha hassas olmaliydim
Twitterda takibe aldım seni
Ben orayı kullanmayı bilmiyorum ki
Kullanmadığını yeni fark ettim. Tek tweet atılıp bırakmışsın. Bünyeye ağır gelir
Pizzanın her türlüsünü severim yeter ki bol malzemeli olsun
İçine sadece mantar koymazdım hepsinden alırdım
Sosis mozeralla ve mısır.
Karışık boş malzemoslu 😂
Bensiz bide😃
😃ikisinide sen mi yedin jsjs hain dom dom
Afiyet olmuştur umarım njss
Pizza sevmeyen sadece ben miyim😔
Neden ama😃
Sevmemem için bir nedeni mi olmalı
Vegan pizza söylüyorum genelde.. İçinde salam ya da sosis olmaması önemli benim için..
İtalya manita bulunsa bile tr nin pizzalarina hasret kalirsin bence buradaki pizzalar hep tek çeşit ama favorim mantarlı
Az kaşarlı olsun gerisi önemsiz.
Mısır zeytin peynir sucuk biber
Mısırlı mantarlı.
Pizzanın her türlüsünü severim mantar hatlriç
Yaz bir şeyler neler onlar
Bol mozzarella peyniri
- Lüle gibi çekilen mozzarella bir şart!
- Kavurmalı, biraz kapya biber ve tanelerle parlatma ;
Ben bunu not aldim😃
Afiyet olsun renk renk gölün mutluluk ☺✨dolaun
Mexico orta boy
Sucuk pastırma biber zeytin
Pizza sevmem
Karışık.
Mantar hariç hepsini yerim jsn
Benimkini sen seç sana güveniyorum 😇
Benim için hiç fark etmiyor her türlüsünü severim
Hazır listeden seçerim tek tek uğraşamam
mantar zeytin sucuk mısır
Hazır seçilmişi severim 😀
Pizza sevmiyorum
Sevilmez mi şuuu
Karışık ☺️
Karışık olsun jsjs
Karışık ince hamur
İtalyan pizzası berbat bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?