Dışarıda içilen çayla evdeki bir mi gerçekten?
Dışarıdaki çay:
"-Manzara parası,
- Garsonluk hizmeti
- Masa kirası
-Ambians vb birçok kalemi de içeriyor.
Evdeki ile bir mi sizce?
Dışarıda içilen çayla evdeki bir mi gerçekten?
Dışarıdaki çay:
"-Manzara parası,
- Garsonluk hizmeti
- Masa kirası
-Ambians vb birçok kalemi de içeriyor.
Evdeki ile bir mi sizce?

Eskiden sanirim bu maaliyetler yoktu veya biz türk halki birbirimizi güzel m... meyi seviyoruz? Öyle degil mi
Pandemiden sonra oldu.
Kafeterya esnafı nerden baksan 2 sene çalışamadı. Adamlar evini arabasını kaybetti
Kaybetti diye tüm halkdan bunun acisini cikarmak ne gibi adalet?
Bir isletme acarsin hayat bu batarsin veya yükselirsin ama halki m... mi telafi edecekler yoksa calisarak mi?
Savunmuyorum ama artık bakış açısı çok değişti ne yazık ki...
Bugun çay tabağı kadar bir parçayı kaça patlatırsın? Diye sordum bir yere.
Adet 1000 TL demişti 🤣🤣
Almanya da yasiyorum.
Gercekten türkiyede m... yer ariyorlar gitmeyin. Tüketmeyin en fazla 2 ay dayanirlar ama toplumsal argümanlar o kadar gelismemiz ülkede sadece elestirmekten öteye gitmiyor
Hmm orası öyle haklısın.
Bizim Türk kafası " hem evimi kiraya vereyim hem de badanayı kiracı yapsın "kafası.
Millet yağlı iş arıyor
Bir de bildiğim kadarıyla Almanya da kafana göre fiyat da koyamıyorsun.
Tavanı tabanı var sanırım

Burada en fazla yapilan zam 5 cent veya 10 cent arasi oluyor dokunmuyor o kadar.
Bilmiyorum ama ırkçılık çok var diye duydum. Bir de "eli anahtar tutan usta " ihtiyaçları var sanırım bana göre değil

Evet ama bilgin varsa meslegin hele kimse s.. sallayamaz ama her zaman aidiyet duygun olmayacak
Ben makine mühendisiyim. Yıllarca şantiye şefliği yaptım. Gerçi 15 sene geçmiş olsa da sanki hiçbir şey bilmiyor muşum gibi geliyor.
Bir de iş başvuru formlarındaki saçma sapan sorulardan da baydım.
" Askerlik yapmadıysanız sebebi" sorusu gibi.
Askerliğimi yaptım ama bir gün o sorunun altına büyük harflerle " *BNEYIM" yazıp formu okuyan yetkilinin yüz ifadesini görmeyi çok isterdim 😀😀🤣🤣
Valla burada bir dis doktoruna gittim bana hamile misiniz yoksa niye degilsiniz yaziyordu ahshadahdahsa
lan erkegim bir de secenekler var erkek kadin ve belirtmek istemiyorum diye bir sey vardi
Tatlım, kesinlikle dışarıda içilen çayla evdeki çay bir değil! Şöyle düşün, dışarıda çay içerken bir sunum var, manzara var, oturup kafa dağıtıyorsun, arkadaş sohbetlerine eşlik eden o çay bir başka oluyor. 🌟 Tabi bazı yerler fiyatı abartabiliyor ama burada seçim senin. İster dışarıda eşlikçi bir ortamda tadını çıkar, ister evde kendi keyfinle demle. Herkesin keyfi başka! Ama çayın tadı tamamen ruh haline bağlı bence. 😄🍵
Cevap
2Cevap
Dışarıda başka şeyler yapın siz de
Ne gibi?
Çay yerine limonata için
Limonata da 200 TL 🤣🤣🤣
Çaya 75 vereceğine limonata alırım daha iyi :D
arkadaşlarla buluşunca içiyorum. tek başıma değmez
Mantıksız alt üstü 75 TL
Haklı değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?